تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
2

افشای راز قتل سریالی ۱۰ زن خیابانی +عکس

  • کد خبر : 203012
  • 08 مرداد 1402 - 13:11
افشای راز قتل سریالی ۱۰ زن خیابانی +عکس
قاتل آمریکایی جنایت‌های سریالی را از بیش از 13سال پیش در بخشی از ساحل لانگ‌آیلند نیویورک آغاز کرده بود.

جمهوریت – یک هفته پس از دستگیری مظنون جنایت‌های گیلگو‌بیچ در نیویورک، همسر او که باورش نمی‌شد سال‌ها در کنار یک قاتل سریالی زندگی می‌کرده، درخواست جدایی از او کرد. این در حالی است که تحقیقات پلیس نشان می‌دهد مظنون دستگیر شده دست‌کم ۱۰نفر را در این منطقه به قتل رسانده است.

به گزارش همشهری به نقل از نیویورک پست، از بیش از ۱۳سال پیش در بخشی از ساحل زیبای لانگ‌آیلند نیویورک معروف به گیلگوبیچ یک راز مخوف پنهان بود. در سال ۲۰۱۰ خبر پیدا شدن چندین جسد که در گودال‌هایی در کنار این ساحل مدفون شده بودند، مردم منطقه را به وحشت انداخت. در ابتدا اجساد ۴زن که با ضربات چاقو به قتل رسیده بودند و برخی از آنها مثله شده بودند در چند گودال در این ساحل از سوی پلیس پیدا شد. گودال‌ها در فاصله‌‌ حدود ۱۵۰متر از همدیگر حفر شده بودند اما این پایان ماجرا نبود چرا که ۲ماه بعد و ادامه تحقیقات بقایای ۶جسد دیگر در نقطه‌ای دیگر از ساحل که در گودال دفن شده بودند پیدا شد. ۴قربانی نخست ۲زن، یک دختر و مردی با لباس زنانه بودند که با شگردی مشابه و از سوی یک نفر به قتل رسیده بودند. ۶قربانی دیگر هم ۶زن بودند که احتمال می‌رفت آنها نیز توسط همان فرد به قتل رسیده باشند.

از همان زمان کارآگاهان جنایی نیویورک در تلاش بودند اسرار این جنایات را فاش کنند اما سال‌ها تحقیقات آنها به نتیجه‌ای نرسید تا اینکه ۳سال پیش و در ادامه جست‌وجوها در محل جنایت، کمربندی پیدا شد که حروف wh روی آن حک شده بود و پلیس شک نداشت که متعلق به قاتل است.

از سوی دیگر مأموران پلیس به شاهدی رسیدند که می‌گفت یک شورلت را در محل دفن شدن اجساد دیده و بررسی‌های پلیس نشان می‌داد که به‌احتمال زیاد این خودرو متعلق به قاتل بوده است. این سرنخ‌ها مدتی قبل مأموران پلیس را به مردی به نام هویرمن رساند که در یک دفتر معماری در منهتن مشغول به‌کار بود.

پلیس که سرنخ‌های زیادی علیه این مرد به‌دست آورده بود، هفته گذشته با دستور قضایی راهی محل کار وی شد و او را دستگیر کرد. هویرمن در ابتدا متهم به قتل ۴نفری شد که اجسادشان در تحقیقات اولیه در گودال‌های کنار ساحل کشف شده بود اما ادعا کرد که بی‌گناه است و نقشی در قتل‌ها ندارد. حال آنکه بررسی‌های پلیس نشان می‌دهد که این قاتل سریالی زندگی کاملا دوگانه‌ای داشته است. او در دهه ۹۰میلادی ازدواج کرد و تا پیش از دستگیری پدر ۲فرزند بود و زندگی‌شان کاملا آرام و معمولی بود. حال آنکه تحقیقات پلیس نشان می‌داد که هویرمن، با استفاده از کامپیوتر همسرش و سیم‌ کارت‌‌هایی که برای ردگم‌کنی به نام او خریده بود، با زنان روسپی ارتباط برقرار کرده و پس از کشاندن آنها به محل قرار، به طعمه‌هایش تجاوز کرده و آنها را به قتل می‌رساند و اجسادشان را در گودال‌های کم عمقی که حفر کرده بود، دفن می‌کرد. این در حالی بود که خانواده‌اش هرگز از جنایات او خبر نداشتند. حالا و با فاش شدن اسرار این مرد مخوف، خانواده‌اش می‌گویند که زندگی‌شان کاملا از هم پاشیده شده و همسر وی نیز به‌تازگی درخواست طلاق از او را داده است. این در حالی است که به‌گفته پلیس، آنها هرگز از جنایات هویرمن خبر نداشته‌اند و آسیب زیادی در این ماجرا دیده‌اند.

پلیس معتقد است که هویرمن دست‌کم ۱۰نفر را به قتل رسانده و تحقیقات از او برای کشف اسرار جنایاتش ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=203012

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰