تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
5
ابوترابی:

آمریکا و انگلیس از ترس الگوی گیری کشورهای دنیا از ایران با میزبانی تهران در اجلاس بین المللی دریانوردان مخالفت کردند

  • کد خبر : 201418
  • 31 تیر 1402 - 16:58
آمریکا و انگلیس از ترس الگوی گیری کشورهای دنیا از ایران با میزبانی تهران در اجلاس بین المللی دریانوردان مخالفت کردند
ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون امور داخلی مجلس شورای اسلامی درباره ممانعت آمریکا و انگلیس از میزبانی ایران در رویداد موازی روز جهانی دریانوردی اظهار داشت: آمریکا با حضور ایران در نشست های بین المللی و با هر نوع محوریتی مخالف است و سعی دارد با اقدامات آزادی خواهانه و پیشرفت همه ملت ها مقابله کند.

جمهوریت-ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون امور داخلی مجلس شورای اسلامی درباره ممانعت آمریکا و انگلیس از میزبانی ایران در رویداد موازی روز جهانی دریانوردی اظهار داشت: آمریکا با حضور ایران در نشست های بین المللی و با هر نوع محوریتی مخالف است و سعی دارد با اقدامات آزادی خواهانه و پیشرفت همه ملت ها مقابله کند.

به گزارش برنا ،وی افزود: جمهوری اسلامی ایران با حضور در نشست های بین‌المللی و قبول مناصب جهانی همواره تلاش کرده تا مواضع خود را به رخ دنیا کشیده و مبارزه خود را با تحریم های ظالمانه غرب نشان دهد، همچنین ایران می‌تواند برای کشورهای دیگر که تحریم شده‌اند الگو باشد.

وی ادامه داد: آمریکا از مقابله ایران در برابر تحریم ها ترسیده و به هر نحوی قصد دارد تا نشست های بین‌المللی که ایران در آن شرکت دارد را تحت‌الشعاع قرار دهد.

نمایندهٔ مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا در حال مقابله از الگوگیری ایران است، خاطر نشان کرد: آمریکا و انگلیس درحال مقابله با الگوگیری ایران هستند و در موقعیت های مختلف اعم از ورزشی و علمی و همایش های بی‌المللی و…در صدد تا هستند تا مانع رشد و شکوفایی ایران شوند.

 

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=201418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰