تاریخ : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 22 May , 2024
5

اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان برای ایام اربعین به پایانه های مرزی

  • کد خبر : 198959
  • 19 تیر 1402 - 14:47
اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان برای ایام اربعین به پایانه های مرزی
معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل کشور گفت: ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایام اربعین حسینی جهت بهسازی مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی میرجاوه و ریمدان دشتیاری، افزایش چشمه‌های بهداشتی، بازسازی، زیباسازی و منظر آرایی داخل پایانه‌ها اختصاص پیدا کرد.

جمهوریت-  معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل کشور گفت: ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایام اربعین حسینی جهت بهسازی مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی میرجاوه و ریمدان دشتیاری، افزایش چشمه‌های بهداشتی، بازسازی، زیباسازی و منظر آرایی داخل پایانه‌ها اختصاص پیدا کرد.

داریوش امانی در نشست شورای اداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: حفظ کرامت، تسریع در انجام امور و ارتقای سطح معیشت کارکنان از مهمترین اهداف و برنامه های این سازمان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان نیز گزارشی از فعالیت های انجام شده در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ارائه کرد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و هیات همراه در سفر به استان سیستان و بلوچستان به منظور تسهیل در تردد زائران اربعین در سال جاری، از پایانه مرزی میرجاوه بازدید کرده و زیرساخت های آن از جمله تکمیل تجهیزات داخل سالن مسافری، اجرای سیستم روشنایی، نصب سایه بان و ایمن سازی محورهای منتهی به این پایانه مرزی را مورد بررسی قرار دادند.

همچنین بازدید از عملیات درزگیری آسفالت محور زاهدان- میرجاوه که تاکنون برای ایمن سازی تردد در این محور، ۹ کیلومتر درزگیری انجام شده است، از سوی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، معاون امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم خاش و میرجاوه و ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است، بررسی مراحل پیشرفت فیزیکی‌ احداث ساختمان راهدارخانه مرکزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان و آخرین وضعیت آن که ساختمانی با زیربنای هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع در هشت طبقه و دارای پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصد است، از جمله برنامه های دیگر سفر رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و هیأت همراه به استان سیستان و بلوچستان بود.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=198959

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰