تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
2
معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان پاسخ داد؛

اسراییل در عملیات نظامی جنین به اهداف خود رسید؟

  • کد خبر : 198704
  • 18 تیر 1402 - 8:51
اسراییل در عملیات نظامی جنین به اهداف خود رسید؟
معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان روز شنبه گفت که رژیم صهیونیستی امروز در بدترین وضعیت خود قرار دارد.

جمهوریت-وبسایت العهد عصر شنبه به نقل از علی دعموش، معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گزارش داد، بحران‌ها و نگرانی‌های سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی را دربرگرفته و در فرسایش بازدارندگی آن نقش داشته است.

این مقام مسؤول در حزب‌الله لبنان با بیان اینکه حمله به شهر جنین و اردوگاه آن با هدف از بین بردن مقاومت فلسطین و زیرساخت‌های نظامی آن در این شهر، درهم شکستن رزمندگان مقاومت و تلاش برای ترسیم معادلات جدید بود، افزود: محاسبات اسرائیل باز هم اشتباه از آب درآمد، زیرا هیچ یک از اهداف پیدا و پنهان دشمن محقق نشد.

دعموش تاکید کرد: رزمندگان دلاور مقاومت در جنین که از بازوهای مختلف مقاومت، یکپارچه ایستاده بودند، حرفه‌ای و با شجاعت و شهامت کم نظیر و با روحیه بالا جنگیدند و رعب و وحشت را در مسیر دشمن کاشتند و زیر آتش، دشمن  را با ناامیدی و شکست وادار به عقب نشینی کردند.

این مقام حزب‌الله لبنان با تاکید بر اینکه اشغالگران نتوانستند مقاومت فلسطین را در شهر جنین در هم بکوبند و به طور کلی زیرساخت‌های نظامی مقاومت را از بین ببرند، گفت: ارتش اسرائیل در ترسیم معادلات جدید در برابر مقاومت یا دستیابی به تغییر استراتژیک در معادلات موجود مقاومت فلسطین موفق نشد.

نایب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان خاطرنشان کرد: جامعه صهیونیستی زمانی به دروغ نتانیاهو پی خواهد برد که برای آن مشخص شود که وضعیت مقاومت تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت و فعال و تأثیرگذار ادامه می‌دهد. حضور آن در مقابله با اشغالگران، از شهر و اردوگاه جنین شروع می‌شود و جنین پایگاه محکمی برای مقاومت در کرانه باختری خواهد ماند.

این اظهارات مقام حزب‌الله لبنان در پی عقب نشینی نیروهای اسرائیلی از جنین، پس از یکی از بزرگترین عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری در سال‌های اخیر مطرح شد که ۱۲ شهید و بیش از ۱۰۰ زخمی به جا گذاشت.

 

بیشتر بخوانید

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=198704

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰