تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
4

پرداخت وام ۵۵۰ میلیون تومانی در طرح جوانی جمعیت

  • کد خبر : 198418
  • 16 تیر 1402 - 17:08
پرداخت وام ۵۵۰ میلیون تومانی در طرح جوانی جمعیت
تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن نیز شامل طرح جوانی جمعیت خواهد شد.
جمهوریت- وزیر راه و شهرسازی از واگذاری سالانه ۴۰۰ هزار قطعه زمین برای ساخت مسکن خبر داد و گفت:‌ طرح جوانی جمعیت مشمول تسهیلات نهضت ملی مسکن می‌شود.

به گزارش تسنیم،مهرداد بذرپاش با اشاره به برنامه واگذاری سالانه زمین به ۴۰۰ هزار متقاضی، اظهار کرد: در راستای طرح جوانی جمعیت هدف‌گذاری شده ۷۰هزار قطعه زمین واگذار کنیم.

وی با بیان این‌که واگذاری زمین نیازمند به زمان است چراکه تامین زیرساخت‌ها و انتخاب جای مناسب و فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب زمان‌بر است، افزود: همکاران ما در استانداری‌ها تمام تلاش خود را در این موضوع به کار گرفته‌اند. رییس جمهور نیز در جلسات شورای عالی مسکن نسبت به اجرا طرح جوانی جمعیت تاکید دارد. دولت تمام بضاعتش در میانه میدان است و از تمام نهادهای عمومی و بخش‌های مختلف درخواست داشته تا زمین‌های خود را برای اجرایی شدن این طرح به میدان آورند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: هرکس با هر نگاهی به این موضوع نگاه کند طرح مبارک و ضروری است. این طرح برای آینده ایران موضوع مهمی به شمار می‌رود تا چند سال آینده موضوع جمعیت از مرحله خطر فاصله بگیرد و به مرحله ثبات برسد تا آینده ایران به بهترین نحو رقم بخورد.

بذرپاش یادآور شد: تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن نیز شامل طرح جوانی جمعیت خواهد شد.

در قالب نهضت ملی مسکن ۵۵۰ میلیون تومان وام ۱۸ درصد با دوره بازپرداخت ۲۰ ساله پرداخت می‌شود.

 بیشتر بخوانید:
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=198418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰