تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
4
احمد خاتمی:

استفاده از سلبریتی‌های کشف حجاب کرده در برنامه‌ها «منکر» است

  • کد خبر : 197312
  • 12 تیر 1402 - 9:13
استفاده از سلبریتی‌های کشف حجاب کرده در برنامه‌ها «منکر» است
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: استفاده از برخی سلبریتی ها که کشف حجاب کرده و اظهار ندامت و پشیمانی نکرده اند یک «منکر» است.

جمهوریت-احمد خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری معتقد است استفاده از برخی سلبریتی‌ها که کشف حجاب کرده و اظهار ندامت و پشیمانی نکرده‌اند یک «منکر» است.

به گزارش حوزه، حجت الاسلام سید احمد خاتمی ظهر امروز در همایش جهاد تبیین که با حضور کارکنان ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس و مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های شهر شیراز در سالن جلسات دفتر نمایندگی ولی فقیه در فارس برگزار شد، حجاب را از ضروریات و بدیهیات دین دانست و اظهار کرد: همه فقها بر این موضوع تأکید دارند.

عضو فقهای شورای نگهبان در ادامه بی حجابی را یک منکر برشمرد و اضافه کرد: باید در خصوص بی حجابی نهی از منکر بر اساس آداب صورت گیرد.

امام جمعه موقت تهران به رفتار برخی سلبریتی ها واکنش نشان داد و تصریح کرد: نسبت به سلبریتی هایی که کشف حجاب می کنند نهی از منکر را انجام می دهیم، استفاده از برخی سلبریتی ها که کشف حجاب کرده و اظهار ندامت و پشیمانی نکرده اند نیز یک منکر است.

وی در ادامه بر فرهنگ‌سازی برای حضور پرشور و گسترده مردم در نمازجمعه توسط صدا و سیما تأکید و عنوان کرد: آموزش و پرورش، دانشگاه ها و آموزش عالی، دانش آموزان و دانشجویان را به حضور در نماز جمعه ترغیب کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به انتخابات بر حضور پرشور و گسترده در پای صندوق های رای تأکید کرد و گفت: شورای نگهبان از هیچ جناحی حمایت نمی کند.

خاتمی با بیان اینکه شورای نگهبان مطابق قانون و در چارچوب وظایف، اقدامات خود را انجام می دهد، اظهار کرد: این شورا براساس حب و بغض تصمیم نمی گیرد و سلیقه ای عمل نمی کند.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=197312

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰