تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
5

نکته‌ای درباره طعنه باهنر به حجاریان

  • کد خبر : 196940
  • 11 تیر 1402 - 8:49
نکته‌ای درباره طعنه باهنر به حجاریان
آقای باهنر دیگر نمی‌تواند و در چایگاهی نیست که از جانب حاکمیت سخن بگوید چرا که جبهه پایداری حوصله باقر قالیباف را هم ندارد چه رسد به‌ محمد رضا باهنر را!

جمهوریت – عصرایران نوشت : محمد رضا باهنر فعال سیاسی اصول‌گرا خطاب به سعید حجاریان فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفته «شما نباید برای حاکمیت شرط بگذارید که تحت چه شرایطی وارد انتخابات می‌شوید. بلکه این حاکمیت است که برای شما شرط می‌گذارد.»

شاید مخاطب این نوشته بگوید همین که آقای باهنر جمله مشهور خود در سال ها قبل را تکرار نکرده و نگفته «اصلاح‌طلبان بروند خدا را شکر کنند که هنوز دارند نفس می‌کشند» به این معنی که به دنبال مشارکت در قدرت نباشید گامی رو به جلوست چون آن جمله را تکرار نکرده است.

این چند سطر اما برای اشارتی دیگر است. بعد از حذف علی لاریجانی از انتخابات ۱۴۰۰ چهره‌هایی چون محمد رضا باهنر نیز دیگر عملا در بازی قدرت با میدان داری نواصول گرایان و جبهه پایداری نیستند ولی با سخنانی از این دست می‌خواهند خود را همچنان در بازی جلوه دهند. حال آن که اگر سخنی دارد باید خطاب به کار به دستان بگوید نه حجاریان!

به بیان روشن‌تر آقای باهنر دیگر نمی‌تواند و در جایگاهی نیست که از جانب حاکمیت سخن بگوید چرا که جبهه پایداری حوصله باقر قالیباف را هم ندارد چه رسد به‌ محمد رضا باهنر را!

 

بیشتر بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=196940

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰