تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

بیشترین درآمد تولیدکنندگان محتوای مجازی از یوتیوب

  • کد خبر : 191678
  • 18 خرداد 1402 - 10:38
بیشترین درآمد تولیدکنندگان محتوای مجازی از یوتیوب
با اینکه بسیاری از مارکترها و اینفلوئنسرها، اینستاگرام و تیک‌تاک را برای استراتژی‌های اینفلوئنسر مارکتینگ خود در اولویت قرار داده‌اند، اما گزارش Aspire به ما می‌گوید که این یوتیوب است که سودآورترین پلتفرم برای تولیدکنندگان محتوا محسوب می‌شود.

جمهوریت-مارتک نوشت:نظرسنجی اخیر پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ Aspire نشان می‌دهد که با وجود اینکه اکثر تولیدکنندگان محتوا اینستاگرام را در اولویت خود قرار می‌دهند، این یوتیوبرها هستند که بالاترین میانگین درآمد را از معامله با برندها دارند. بر اساس این مطالعه، تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب در مقایسه با اینفلوئنسرهایی که عمدتا از اینستاگرام یا تیک‌تاک استفاده می‌کنند، احتمالا کف ۵۰۰ دلار در ماه را از معاملات خود به دست می‌آورند.

به گزارش دنیای اقتصاد، با اینکه بسیاری از مارکترها و اینفلوئنسرها، اینستاگرام و تیک‌تاک را برای استراتژی‌های اینفلوئنسر مارکتینگ خود در اولویت قرار داده‌اند، اما گزارش Aspire به ما می‌گوید که این یوتیوب است که سودآورترین پلتفرم برای تولیدکنندگان محتوا محسوب می‌شود. این پلتفرم متعلق به گوگل، همچنین مقرون‌به‌صرفه‌ترین کانال برای هزینه‌های اینفلوئنسر مارکتینگ برندهاست. پلتفرم Aspire  برای این نظرسنجی بیش از هزار تولیدکننده محتوا را مورد بررسی قرار داد. تقریبا نیمی از کسانی که ویدئوهای یوتیوب می‌ساختند گزارش دادند که ماهانه بیش از ۵۰۰دلار از معاملات همکاری با برندها در یوتیوب عایدی دارند. این در حالی است که تنها ۴۰ درصد از تولیدکنندگان محتوای اینستاگرام و ۳۶ درصد از تولیدکنندگان محتوای تیک‌تاک به این سطح درآمد رسیده‌‌اند.

همچنین این تولیدکنندگان محتوای یوتیوب هستند که در میان جامعه اینفلوئنسرها، بیشترین احتمال را برای داشتن درآمد ماهانه ۱۰هزار دلار یا بیشتر از معامله با برندها دارند. ۶ درصد از یوتیوبرها به این درآمد رسیده‌اند؛ در حالی که در اینستاگرام این عدد ۳ درصد و در تیک‌تاک این عدد ۲ درصد است. در این گزارش، عامل بسیار کلیدی و موثر در پتانسیل بالای کسب درآمد بیشتر یوتیوبرها، نرخ تعامل بسیار بالاتر آنهاست. با وجود این پتانسیل برای کسب درآمد بالا در یوتیوب، تنها ۳ درصد از تولیدکنندگان این نظرسنجی از یوتیوب به عنوان «پلتفرم اصلی انتخابی خود» یاد کردند. اکثریت (۶۰ درصد) آنها برای این عنوان به اینستاگرام اشاره کردند و ۳۲ درصد هم به تیک‌تاک این عنوان را دادند. درواقع با همه این توصیفات، اینستاگرام همچنان «کانال در اولویت» برای اکثر مارکترها و برندها باقی می‌ماند؛ ۸۷درصد از برندها گزارش دادند که قصد دارند امسال در اینستاگرام سرمایه‌گذاری بیشتری کنند، در حالی که بر اساس داده‌های Aspire، تنها ۴۵ درصد از برندها گفته‌اند که بودجه خود را برای یوتیوب افزایش می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=191678

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰