تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
5

نرخنامه پروازهای داخلی اصلاح شد

  • کد خبر : 188537
  • 30 اردیبهشت 1402 - 12:26
نرخنامه پروازهای داخلی اصلاح شد
از گذشته روال بر این بود که نرخ نامه پروازهای داخلی در سایت انجمن شرکت های هواپیمایی درج شود، امروز هم پس از درج نرخنامه جدید، رسانه ها نسبت به اطلاع رسانی در این باره اقدام کردند اما با وجود آنکه قرار بود نرخ ها 29 درصد نسبت به قیمت های سال 1400 افزایش یابد، بررسی ها نشان داد افزایش قیمت در برخی مسیرها بیش از 29 درصد است.

جمهوریت-پس از انتشار نرخنامه پروازهای داخلی که روز گذشته از طریق انجمن شرکت‌های هواپیمایی انجام شد، مشخص شد که رشد قیمت‌ها در آن جدول، بیش از ۲۹ درصدِ مصوب است، در این راستا شب گذشته و بامداد امروز جلساتی برای اصلاح نرخ‌نامه در سازمان هواپیمایی برگزار و نرخ‌نامه جدید منتشر شد.

نرخنامه اصلاح‌شده پروازهای داخلی منتشر شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، پس از انتشار نرخنامه پروازهای داخلی که روز گذشته از طریق انجمن شرکت‌های هواپیمایی انجام شد، مشخص شد که رشد قیمت‌ها بیش از ۲۹ درصدِ مصوب است، در این راستا شب گذشته و بامداد امروز جلساتی برای اصلاح نرخنامه در سازمان هواپیمایی برگزار و نرخ‌نامه جدید منتشر شد.

این‌نرخ‌ها با احتساب مالیات و عوارض لحاظ شده است؛ در این نرخ‌نامه به عنوان مثال قیمت مسیر تهران-مشهد یک میلیون و ۲۶۲ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت بلیت مسیر شیراز-مشهد یک میلیون و ۶۸۶ هزار و ۸۰۰ تومان است.

 

در ادامه جدول نر‌خ‌های جدید قابل مشاهده و بارگذاری است.

۱۴۰۲۰۲۳۰۰۰۰۰۸۳_Test

 

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=188537

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰