تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
5

دبیر ستاد امر به معروف خوزستان: قصه مهسا امینی از مصوبات جلسه اروپایی‌ها و برخی کشورهای منطقه در بلژیک بود

  • کد خبر : 184198
  • 23 فروردین 1402 - 18:15
دبیر ستاد امر به معروف خوزستان: قصه مهسا امینی از مصوبات جلسه اروپایی‌ها و برخی کشورهای منطقه در بلژیک بود
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان گفت: در ۲۸ آبان سال ۱۴۰۱ در نامه سنتکام، نماینده اروپا در منطقه به پنتاگون به پنج موضوع اشاره شده است؛ اول اینکه در مواجهه با انقلاب اسلامی فریب آدم‌های خود را خوردیم و آن‌ها به ما اشتباه گرا دادند.

جمهوریتبهمن شهریاری دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان گفت: طراحی فتنه سال ۱۴۰۱ در بلژیک شروع شد که تعدادی کشور اروپایی و منطقه نشستند و جلسه برگزار کردند که منجر به سیزده مصوبه شود و قصه مهسا امینی یکی از مصوبات آن‌ها بود. هدف آن‌ها عبور از انقلاب اسلامی در بستر فرهنگی و بی تفاوت کردن مردم نسبت به ارزش‌ها بود.

به گزارش روابط عمومی ستاد امر به معروف، وی ادامه داد: در ۲۸ آبان سال ۱۴۰۱ در نامه سنتکام، نماینده اروپا در منطقه به پنتاگون به پنج موضوع اشاره شده است؛ اول اینکه در مواجهه با انقلاب اسلامی فریب آدم‌های خود را خوردیم و آن‌ها به ما اشتباه گرا دادند. انتظار می‌رفت حوادثی که در ایران شکل گرفته شکاف بین شیعه و سنی ایجاد کند، اما نتیجه نگرفتیم. انتظار داشتیم نیرو‌های مسلح به هم بریزند و به جان یکدیگر بیفتند که این نیز محقق نشد. مردم ایران براندازی را مشق کردند، اما هنوز آماده براندازی نیستند و باید به عنوان یک قدرت به مشرق زمین نگاه کرد.

دبیر ستاد امر به معروف خوزستان گفت: بحث ما در زمینه حجاب این است که با منطقی که دشمن به روسری و چادر، نه می‌گوید، به همه چیز می‌تواند نه بگوید و این حد یقف ندارد. سناریوی دشمن در این زمینه برای ما نخ‌نما است و طراحی آن‌ها از پیش لو رفته است و می‌گذرد، اما در این حوادث چه باید کرد؟ برخی در حق ستاد امر به معروف و نهی از منکر ظلم می‌کنند. همه فکر می‌کنند ستاد مسئول حجاب است، اما ستاد مسئول حجاب و نماز نیست.

او با تأکید بر اینکه باید نسبت به مسائل جامعه طرح جدید داشته باشیم، اظهار کرد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر طرحی نوشته که به ویرایش هشتم رسیده است. ما از مسئولین گله داریم چراکه این طرح همچنان در مجلس شورای اسلامی بر زمین مانده و خاک می‌خورد. این طرح، گشت ارشاد و درگیری ندارد. یک طرح ترکیبی ایجابی و قانونی است، اما به آن ترتیب اثر داده نمی‌شود. مجلس به کلیت آن رای داده است، اما منتظر جزئیات آن هستیم.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس اگر به این طرح اعتماد کنند قول می‌دهیم کمتر از دوسال می‌توان ویترین جامعه را بهتر کرد و این کار بدون درگیری و مشکل و نگرانی از تقابل مردم با مردم قابل انجام است. این طرح مطالبه ما است.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=184198

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰