تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
4
رئیس مرکز سنجش و پایش وزارت آموزش و پرورش خبرداد:

آغاز رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان

  • کد خبر : 183451
  • 19 فروردین 1402 - 11:03
آغاز رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان
زارعی درباره رتبه استحقاقی گفت: پس ازرسیدگی به اعتراضات، توسط هیات ممیزه رسیدگی به اعتراضات رتبه استحقاقی تعیین می‌شود و تاریخی اجرای حکم هم از طریق استحقاق انجام می‌شود.

جمهوریت – رئیس مرکز سنجش و پایش وزارت آموزش و پرورش گفت: بازنگری و رسیدگی به اعتراضات فرهنگیان در موضوع رتبه‌بندی از امروز آغاز می‌شود و مدت زمان این بررسی برای هر فرد، بستگی به نوع اعتراض صورت گرفته دارد.

به گزارش ایرنا ، محسن زارعی : موضوع رسیدگی به اعتراضات معلمان در موضوع رتبه‌بندی انجام می‌شود. در این راستا دسته بندی اعتراضات متفاوت است، برخی نسبت به رتبه خود، برخی نسبت به نحوه رسیدگی و برخی دیگر عقیده دارند که بعضی از مستندات را نتوانسته اند بارگذاری کنند.

معلم

وی افزود: در این زمان رسیدگی به اعتراضات معلمان، تمام فرآیند در اختیار همکاران قرار می‌گیرد و می توانند نسبت به هر بخش اعتراض خود را برای بررسی مجدد اعلام کنند.

زارعی اظهار کرد: بازنگری از امروز آغاز می‌شود و زمان بستگی دارد به نوع اعتراضی که صورت گرفته است بطور مثال اگر مدرکی را بارگذاری نکرده و یا می خواهد مدرکی را جایگزین مدارک قبلی کنند، رسیدگی به مدرک سریع‌تر انجام می‌شود اما اگر به نحوه رسیدگی اعتراض داشته باشند، زمان بیشتری را می‌طلبد.

 

بیشتر بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=183451

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰