تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
4

وزیر کشور: کسانی که در اغتشاشات اخیر خسارت دیدند اعلام شکایت کنند

  • کد خبر : 171693
  • 09 آذر 1401 - 18:47
وزیر کشور: کسانی که در اغتشاشات اخیر خسارت دیدند اعلام شکایت کنند
وزیر کشور : عمده خسارت و بلکه تمام آن توسط اغتشاشاگران به وجود آمده است، اما با وجود این، فراجا اعلام کرده است اگر کسی دچار خسارت شده است اعلام کند. در دستور کار ما هم است که هر کس دچار خسارتی شده است و شکایتی دارد، اعلام کند.
جمهوریت – وزیر کشور گفت: در دستور کار ماست که هر کس در اتفاقات اخیر دچار خسارتی شده است و شکایتی دارد، اعلام کند.
به گزارش تسنیم، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیته حقیقت‌یاب مجموعه‌ای از کارها را به‌عهده دارد؛ از جمله اینکه مشخص کند چه‌کسانی دچار خسارت شدند، حجم خسارت واردآمده چقدر بود، افراد بی‌گناهی که جان خود را از دست دادند چه‌کسانی بودند و برای جبران خسارت چه‌کارهایی باید انجام بگیرد.
وی ادامه داد: همچنین در این کمیته پیگیری خواهد شد که چه‌کسانی اتفاقات اخیر را به‌وجود آوردند. مجموعه این وظایف به استانداری‌ها ابلاغ شده است. با سازمان‌های ذی‌ربط دیگر هم جلسه گذاشته شده و خواهد شد.
وزیر کشور خاطرنشان کرد: عمده خسارت و بلکه تمام آن توسط اغتشاشاگران به وجود آمده است، اما با وجود این، فراجا اعلام کرده است اگر کسی دچار خسارت شده است اعلام کند. در دستور کار ما هم است که هر کس دچار خسارتی شده است و شکایتی دارد، اعلام کند.
وی ادامه داد: هنوز ارزیابی دقیق در مورد میزان خسارت‌ها صورت نگرفته است.
وحیدی گفت: اکنون وضعیت شهرها آرام است و مشکلی وجود ندارد. جریانات معاند و تروریست و تجزیه‌طلب تلاش دارند که شرایط مناطق مرزی را به هم بزنند، اما توسط دستگاه‌های مسئول مراقبت دائمی صورت می‌گیرد. در سفر روز گذشته نخست‌وزیر عراق به ایران نیز در این مورد مذاکره شد.
بیشتر بخوانید:
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=171693

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰