تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
5

فعال اصولگرا: گشت ارشاد وجود خارجی ندارد

  • کد خبر : 168954
  • 16 آبان 1401 - 15:26
فعال اصولگرا: گشت ارشاد وجود خارجی ندارد
فعال سیاسی اصولگرا گفت: بايد از مسئولان صدا و سیما پرسید، چرا در جذب مخاطب ناکام بودند تا بخش عظیمی از جامعه، مخصوصا قشر جوان و دهه‌هشتادی‌ها از برنامه‌های رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی استقبال کنند.

جمهوریت – محمد صادق کوشکی، فعال سیاسی اصولگرا با بیان این که « چیزی به نام گشت ارشاد وجود خارجی ندارد»، گفت: دهه‌هشتادی‌ها به گشت‌ارشاد معترض نیستند، بی‌بی‌سی‌ فارسی و ایران‌اینترنشنال هستند که به اجرای شریعت در جامعه اعتراض دارند.

بیشتر بخوانید:

وی تاکید کرد:باید به مردم اجازه داد با روش‌های قانونی اعتراض خود را به حاکمیت نشان بدهند، گشتی که در کل کشور ۵۰ تا ماشین ندارد، اینقدر جدی نیست که گروهی را به اعتراض وادارد.

کوشکی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به این که «وزارت‌کشور که نمی‌تواند در شرایط سخت به هر کسی که بخواهد، مجوز بدهد!»، گفت:چرا حزب اتحاد مردادماه برای مخالفت با گشت‌ارشاد درخواست تجمع نکرد. همه اینها نشان می‌دهد، احزاب هم می‌خواهند از فضای مخدوش شده سوءاستفاده کنند

وی افزود: باید از مسئولان صدا و سیما پرسید، چرا در جذب مخاطب ناکام بودند تا بخش عظیمی از جامعه، مخصوصا قشر جوان و دهه‌هشتادی‌ها از برنامه‌های رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی استقبال کنند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=168954

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰