تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
4
آیت‌الله توکل:‌

جشنواره کن به افراد ذلیل و حقیر جایزه داد

  • کد خبر : 155816
  • 14 خرداد 1401 - 10:35
جشنواره کن به افراد ذلیل و حقیر جایزه داد
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان برگزاری جشنواره کن را میدان دادن به افراد بی‌ارزش، حقیر و ذلیل مطرح و بیان کرد: باید دهان این افراد را مشت محکم زد که این‌چنین به امام رضا (ع) توهین می‌کنند و ناعادلانه جایزه می‌دهند.

جمهوریت – آیت‌الله سید رحیم توکل، شامگاه دیشب در مراسم ارتحال بنیانگذار کبیرانقلاب واقع در حسینیه سپاه آمل با اشاره به عبرت گرفتن از تاریخ اظهار کرد:امام از ما ، از مردم، از مسئولین انتظار دارد و بدانید که این روزها درگیری‌هایمان نه تهاجم بلکه شبیخون فرهنگی است، می‌خواهند تا زنان کشورمان را به مانند قبل از انقلاب برگردانند.به گزارش خبرگزاری تسنیم،  وی عزیز بودن امام راحل(ره) را در دو نکته عنوان و مطرح کرد: با گذشت چند دهه از فوت امام هنوز یاد ایشان زنده است و همه با احترام از ایشان می گویند؛ چرا که همه کارهایش را برای خدا انجام می‌دادند.

وی در ادامه برگزاری جشنواره کن را میدان دادن به افراد بی‌ارزش، حقیر و ذلیل مطرح و بیان کرد: باید دهان این افراد را مشت محکم زد که این‌چنین به امام رضا (ع) توهین می‌کنند و ناعادلانه جایزه می‌دهند.

توکل با بیان اینکه امروزه کشورمان درگیر چیزی بیشتر از تهاجم فرهنگی است، گفت: امام از ما ، از مردم، از مسئولین انتظار دارد و بدانید که این روزها درگیری‌هایمان نه تهاجم بلکه شبیخون فرهنگی است، می‌خواهند تا زنان کشورمان را به مانند قبل از انقلاب برگردانند و این‌جاست که به کسی رای دادیم، اما صلاحیت نداشت باید جوابگو باشیم، چرا که ما رای دادیم او قدرتمند شده اگر کار درست یا بد انجام دهد ما شریک هستیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان با تاکید براینکه باید در مقابل دشمن محکم ایستاد تا دیگر جرات این خطاها را نکند، افزود: با برگزاری چنین جشنواره‌ای باید فریاد زد و اعتراض کرد تا به حفظ و صیانت از دین اسلام پرداخت.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=155816

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰