تاریخ : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
8

تمارض های نیمار و استفاده خلاقانه آتش نشانان از آن!

  • کد خبر : 1275
  • 20 تیر 1397 - 16:19
تمارض های نیمار و  استفاده خلاقانه آتش نشانان از آن!

فوق ستاره تیم پاری سن ژرمن فرانسه که نتوانست مانع حذف آخرین تیم منطقه آمریکای جنوبی از گردونه رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ شود؛ بیش تر از توانایی های فوتبالی بواسطه مدل موهای عجیب و تمارض های مصنوعی خود در کانون توجه قرار گرفت. در این بین؛ آتش نشانان فرانسوی تصویر او را در حالی […]

فوق ستاره تیم پاری سن ژرمن فرانسه که نتوانست مانع حذف آخرین تیم منطقه آمریکای جنوبی از گردونه رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ شود؛ بیش تر از توانایی های فوتبالی بواسطه مدل موهای عجیب و تمارض های مصنوعی خود در کانون توجه قرار گرفت.

در این بین؛ آتش نشانان فرانسوی تصویر او را در حالی که از شدت درد به خود می پیچد به شخصی تشبیه کرده اند که بدن وی توسط افراد متخصص به منظور جلوگیری از خفگی در حالت اضطراری و در برخی مواقع روی صندلی چرخ دار قرار داده شده است؛ آن ها با انتشار این تصویر قصد دارند تا مردم را به شکلی خلاقانه برای شرکت در کلاس های آموزش کمک های اولیه ترغیب کنند.

ستاره تیم ملی برزیل بهتر است امیدوار باشد تا هواداران پاری سن ژرمن با پیروزی احتمالی فرانسه در فینال جام جهانی ۲۰۱۸؛ تمام خاطرات تلخ و ناامید کننده ی وی را در تورنمنت تابستان جاری؛ به بوته ی فراموشی بسپارند.

 

منبع: ایرنا

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=1275

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰