تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
9

نمکی شهید زنده است !

  • کد خبر : 125022
  • 13 شهریور 1400 - 12:51
نمکی شهید زنده است !
در حالی که انتقادات زیادی به عملکرد سعید نمکی وزیر سابق بهداشت در مدیریت کرونا وارد است ، وزیر جدید بهداشت با عباراتی غلوآمیز او را شهید زنده خواند

جمهوریت : بهرام عین اللهی وزیر جدید بهداشت در مراسم تکریم و قدردانی از خدمات سعید نمکی که در سالن امام جواد(ع) وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: این جلسه، جلسه تودیع نیست بلکه جلسه تکریم و قدردانی از از خدمات بزرگمردی به نام دکتر سعید نمکی است که در این مدت شجاعانه در مقابل همه مسائل، ایستاد و خدا به او توفیق داد که در ایام مسئولیت، خدمات ارزشمندی را ارائه کند و اجر همه این کارها با خدا است.

وى یادآور شد: بحران کرونا، چهره واقعی و خدمتگزار جامعه پزشکی و سلامت کشور را نشان داد و امروز بیش از ۲۰۰ شهید مدافع سلامت تقدیم کشور کرده ایم. دوست بسیار عزیز ما، دکتر زارع رییس بیمارستان لبافی‌نژاد بود که جانشین ایشان شدم و امروز هم جایگزین دکتر نمکی شدم که به نوعی شهید زنده است و راه شهدا را ادامه می دهد و این پرچم، هیچ وقت بر زمین نخواهد ماند و اگر دلاوری برود، فرد دیگری پرچم نظام سلامت را نگه می دارد.

عین اللهی یادآور شد: میدان مقابله با کرونا امروز میدان امتحان ما است. امروز شاهد گریه های خانواده هایی هستیم که هر روز تعدادی از آنها عزادار می شوند و امروز در کل وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی، مردان و زنان عملگرا و داخل میدان لازم داریم. امروز وزارت بهداشت عرصه جهاد فی سبیل الله است. اگر قرار بود همه چیز آرام باشد، دکتر نمکی همانند یک الماس در این عرصه کرونا، نمی درخشید.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=125022

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰