تاریخ : یکشنبه, ۶ خرداد , ۱۴۰۳ Sunday, 26 May , 2024
7

جزئیات جلسه کمیسیون فرهنگی با ضرغامی وزیر پیشنهادی گردشگری

  • کد خبر : 122632
  • 23 مرداد 1400 - 15:09
جزئیات جلسه کمیسیون فرهنگی با ضرغامی وزیر پیشنهادی گردشگری
ضرغامی گفت که هدف ما از توسعه صنعت گردشگری ضمن درآمدزایی از این حوزه معرفی فرهنگ ایرانی ـ اسلامی به گردشگران کشورهای دیگر است و ما به دنبال درآمدزایی صرف از این حوزه نیستیم.

جمهوریت : نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس َگفت: وزیر پیشنهادی گردشگری در کمیسیون فرهنگی عنوان کرد که به دنبال توسعه صنعت گردشگری با حفظ هویت ایرانی ـ اسلامی و معرفی فرهنگ اسلامی به گردشگران کشورهای دیگر هستیم.

بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز که با حضور سید عزت‌الله ضرغامی وزیر پیشنهاد‌ی گردشگری و صنایع دستی برگزار شد، وزیر پیشنهاد‌ی برنامه‌های خود برای تصدی‌گیری از طریق این وزارتخانه را ارائه کرد.

وی افزود: در این جلسه وزیر پیشنهاد‌ی گردشگری با تاکید بر توسعه صنعت گردشگری عنوان کرد که ما به طور جدی به دنبال گسترش صنعت گردشگری با حفظ هویت ایرانی ـ اسلامی هستیم.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: ضرغامی گفت که هدف ما از توسعه صنعت گردشگری ضمن درآمدزایی از این حوزه معرفی فرهنگ ایرانی ـ اسلامی به گردشگران کشورهای دیگر است و ما به دنبال درآمدزایی صرف از این حوزه نیستیم.

وی افزود: وزیر پیشنهاد‌ی گردشگری همچنین عنوان کرد که ما به دنبال حفظ میراث فرهنگی و بازسازی آنها برای حفظ هویت ایرانی ـ اسلامی خود هستیم و در این مسیر تلاش‌ها و برنامه‌های زیادی خواهیم داشت.

نوباوه وطن خاطرنشان کرد: در این جلسه نمایندگان نیز سوالاتی را مطرح کردند که از جمله آن در مورد برنامه وزیر برای اصلاح سیستم مدیریتی وزارت گردشگری بود.

وی افزود: واقعیت این است که ما در وزارت گردشگری با مدیرانی خسته و بی‌انگیزه و علاوه بر این رانت‌های گسترده در این وزارتخانه مواجهیم که باید اصلاحات لازم هرچه سریع‌تر در این حوزه انجام شود.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=122632

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰