تاریخ : دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳ Monday, 28 October , 2024
1

چرا قیمت موبایل منعطف سامسونگ ۱۸۰۰ دلار است؟

  • کد خبر : 11205
  • 24 آذر 1397 - 2:34
چرا قیمت موبایل منعطف سامسونگ ۱۸۰۰ دلار است؟

به گزارش جمهوریت ; ما در ترنجی درباره قیمت موبایل منعطف سامسونگ صحبت کرده ایم و قیمت های عجیب و غریب و گران قیمتی را شاهد بودیم. سوال وجود دارد که چرا باید این قیمت را برای آن بپردازیم؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم چرا قیمت موبایل منعطف سامسونگ ۱۸۰۰ دلار است؟ این […]

به گزارش جمهوریت ;

ما در ترنجی درباره قیمت موبایل منعطف سامسونگ صحبت کرده ایم و قیمت های عجیب و غریب و گران قیمتی را شاهد بودیم. سوال وجود دارد که چرا باید این قیمت را برای آن بپردازیم؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم چرا قیمت موبایل منعطف سامسونگ ۱۸۰۰ دلار است؟

این ریز قیمت های قطعات گلکسی F در مقایسه با گلکسی A9+ و آیفون Xs مکس است که طبق گزارش موسسه کره ای CGS-CIMB منتشر شده است. همانطور که می بینید با احتساب حاشیه سود ۶۵ درصد (بر اساس قیمت قطعات صرف) قیمت موبایل منعطف سامسونگ به ۱۸۰۰ دلار می رسد. گران بودن قطعات و تلاش برای حفظ حاشیه سود سبب قیمت بالای موبایل منعطف سامسونگ است.

بر اساس نمودار بالا انتظار می رود که تا سال ۲۰۲۲ قیمت کلی موبایل های منعطف کاهش پیدا کند اما این کاهش خیلی چشمگیر نیست. به هر حال کاهش قیمت به دلیل تولید انبوه از جمله مواردی است که کاملا قابل انتظار بوده و پیش بینی آن سخت نیست.

با توجه به این موارد اگر موبایل منعطف می خواهید نباید به این زودی ها انتظار داشته باشید که قیمت ها ارزان شود یا اتفاق دیگری بیفتد، بلکه ضمن دعا برای گران تر نشدن دلار (!) باید درآمد خود را افزایش دهید و یا سقف هزینه کردن برای موبایل هوشمند را افزایش دهید.

نظر شما چیست؟ برای موبایل منعطف اینقدر هزینه می کنید؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=11205

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰