تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024
13

اسفندیار رحیم مشایی کجاست؟

  • کد خبر : 101417
  • 22 مهر 1399 - 10:27
اسفندیار رحیم مشایی کجاست؟

جمهوریت – روزنامه آرمان ملی نوشت: آن‌طور که برخی می‌گویند احمدی‌نژاد معتقد بوده او، بقایی و مشایی یک روح در ۳ بدن هستند اما چرا مدت‌هاست احمدی‌نژاد نامی از مشایی نمی‌آورد یا تلاش برای آزادی او نمی‌کند؟ آیا مشایی درمرخصی است یا روابطش با محمود تیره و تار شده که نامه‌ای با محوریت آزادی او […]

جمهوریت – روزنامه آرمان ملی نوشت: آن‌طور که برخی می‌گویند احمدی‌نژاد معتقد بوده او، بقایی و مشایی یک روح در ۳ بدن هستند اما چرا مدت‌هاست احمدی‌نژاد نامی از مشایی نمی‌آورد یا تلاش برای آزادی او نمی‌کند؟ آیا مشایی درمرخصی است یا روابطش با محمود تیره و تار شده که نامه‌ای با محوریت آزادی او منتشر نمی‌شود؟

ترجیح می‌دهند اشاره‌ای به مشایی نداشته باشند، «شنیده شده که اتاق محل اقامت آقای اسفندیار رحیم‌مشایی معاون و مشاور رئیس‌جمهور سابق در زندان اوین را به آقای‌محمدعلی‌نجفی داده‌اند.

کانال تلگرامی دولت بهار؛ منتسب به هواداران احمدی‌نژاد در خبری مدعی انتقال محمدعلی نجفی (شهردار سابق تهران) به اتاق مشایی (رئیس دفتر رئیس‌جمهور سابق) در بند چهار زندان اوین شد. این کانال تلگرامی در ادامه نوشت: اتاق محل اقامت آقای اسفندیار رحیم‌مشایی معاون و مشاور رئیس‌جمهور سابق در زندان اوین را به آقای محمدعلی نجفی داده‌اند و ایشان را به اتاق دیگری منتقل کرده‌اند که امکانات چندان مناسبی ندارد!»

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=101417

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰