تاریخ : جمعه, ۲۰ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 11 October , 2024
3

روحانی: با زبان روان از دولت انتقاد کنید/همه شرایط ما را هم در نظر بگیرند و منصفانه نقد کنند

  • کد خبر : 95316
  • 21 خرداد 1399 - 11:47
روحانی: با زبان روان از دولت انتقاد کنید/همه شرایط ما را هم در نظر بگیرند و منصفانه نقد کنند

جمهوریت: رئیس‌جمهور گفت: از دولت با زبان روان انتقاد شود اما همه شرایط ما را هم در نظر بگیرند و منصفانه نقد کنند. البته دولت هم وارد حاشیه‌سازی نشده و برای مردم کار می‌کند. حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در جلسه هیات دولت گفت: * از سال ۹۷ در یک شرایط ویژه‌ای هستیم و […]


جمهوریت
: رئیس‌جمهور گفت: از دولت با زبان روان انتقاد شود اما همه شرایط ما را هم در نظر بگیرند و منصفانه نقد کنند. البته دولت هم وارد حاشیه‌سازی نشده و برای مردم کار می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در جلسه هیات دولت گفت:

* از سال ۹۷ در یک شرایط ویژه‌ای هستیم و اواخر سال ۹۸ هم ویروس کرونا شرایط ما را دشوارتر کرد. همه باید بدانند در چه شرایطی ما کشور را اداره می‌کنیم. ۱۴ ماه از دولت باقی مانده و ما همه توان خود را برای حل مشکلات مردم، تأمین رفاه مردم و تکمیل طرح‌ها به کار می‌گیریم.

* با این حال در شرایط فشار تحریم، درآمد ما در سال ۵۰ میلیارد دلار کم شده است. در سال گذشته بودجه ما ۴۴۸ هزار میلیارد تومان و امسال ۵۷۰ هزار میلیارد تومان است. ۵۰ میلیارد دلار یعنی ۸۷۰ هزار میلیارد تومان. یعنی دو برابر بودجه پارسال و ۳۰۰ هزار میلیارد تومان بیشتر از بودجه امسال. هر دولتی در دنیا در این شرایط به زانو درمی‌آمد اما مردم ایستادگی کردند و سایر قوا و رهبری هم به دولت کمک کردند. در حال حاضر شرایط زندگی را قابل تحمل و سخت می‌دانیم اما تمام توان خود را برای افزایش تولید به کار می‌گیریم و پروژه‌های بسیار عظیمی را هم افتتاح خواهیم کرد.

* از دولت با زبان روان انتقاد شود اما همه شرایط ما را هم در نظر بگیرند و منصفانه نقد کنند. البته دولت هم وارد حاشیه‌سازی نشده و برای مردم کار می‌کند.

* (با بیان اینکه همه تلاشمان را به کار می گیریم تا فشار اقتصادی بر مردم کمتر شود): رئیس بانک مرکزی آمار مثبتی در جلسه هیات دولت ارائه کرد و نشان داد حرکت ما درست است. در سه ماهه چهارم سال ۹۸ کارگاه‌های بزرگ صنعتی رشد ۱۰/۵ درصد داشته اند. امیدوارم رشد اقتصادی با وجود تحریم‌ها و کرونا منفی نباشد البته علائم بیانگر این است که رشد اقتصادی بدون نفت منفی نخواهد بود. علائم خوبی برای کاهش تورم وجود دارد و تروم نقطه به نقطه ۱۶ درصد کاهش داشته است. ما به آینده امیدواریم و معتقدیم که امسال، سال جهش تولید است.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=95316

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰