تاریخ : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 5 October , 2024
4

دلنوشته دبیرشورای امنیت درباره بازداشت روح الله زم

  • کد خبر : 88456
  • 23 مهر 1398 - 14:40
دلنوشته دبیرشورای امنیت درباره بازداشت روح الله زم

به گزارش جمهوریت به نقل از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی متن این دلنوشته به این شرح است: ۱-از لحظه‌ای که با هم رزمان ومجاهدان با اخلاص “حاضر و ناظر” عهد بستیم که پاسدار انقلاب آن پیر سفر کرده باشیم از “خود” نگفتن و به “خدا ” سپردن، آئین مان بوده است. ۲- هرگز از […]

به گزارش جمهوریت به نقل از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی متن این دلنوشته به این شرح است:
۱-از لحظه‌ای که با هم رزمان ومجاهدان با اخلاص “حاضر و ناظر” عهد بستیم که پاسدار انقلاب آن پیر سفر کرده باشیم از “خود” نگفتن و به “خدا ” سپردن، آئین مان بوده است.
۲- هرگز از عظمت ایثار و مجاهدت لشکر پاکباخته‌ای که یا در مسیر خدمت رسانی به مردم است و یا در حال مبارزه با دشمنان مردم، نگفته ایم که بیان آن را خلاف فتوت و خدمتگزاری بی منت به، ولی نعمتان مان می‌دانیم.
۳- ما نگفته ایم و نمی‌گوییم، اما مرز‌های امن کشور، وحشت ضدانقلاب و معاندین، روستا‌های دور افتاده و محروم، سد‌های پراب، پالایشگاه‌های پیشرفته، اتوبان‌های طولانی و پل‌های عظیم و هزاران برگ خدمتی که در حوزه‌های نظامی و امنیتی وسیاسی و اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی به رنگ سبز و سرخ پاسداری مزین است حرف‌های گفتنی فراوان دارد که طنین آن نه بر گوش‌ها که بر دل و جان مردم قدر شناس ایران نشسته است.
۴- انتشار خبر دستگیری اعجاب اور یک عنصر پلید و معاند توسط سپاهیان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه بدون شک نماد غیر قابل انکار اقتدار اطلاعاتی کشور و زبونی و ضعف سرویس‌های اطلاعاتی حریف و شایسته قدردانی و سپاس فراوان است، اما به رسم و آیین پاسداری باز هم از خود نمی‌گوییم و با خدا نجوا می‌کنیم.
۵- در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در کوران نقش افرینی بی بدیل سپاه در دفاع از آرمان‌ها و کیان کشور، هیچگاه به اندازه روز‌های پر رمز و راز کنونی متوجه عمق و جوهره کلام جاودان پیر فرزانه انقلاب نشدم که فرمود: “اگر سپاه نبود، کشورهم نبود”

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=88456

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰