تاریخ : چهارشنبه, ۳۱ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 21 August , 2024
1

ضرب و شتم کارشناسان اورژانس در خراسان شمالی

  • کد خبر : 245854
  • 31 مرداد 1403 - 12:41
ضرب و شتم کارشناسان اورژانس در خراسان شمالی
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از ضرب و شتم کارشناسان فوریت‌های پزشکی در هنگام انجام ماموریت خبر داد.

جمهوریت-تقی دولت‌آبادی در جمع خبرنگاران بیان کرد: حوالی ساعت ۲:۲۹ بامداد چهارشنبه گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه لودر و گیر افتادن راننده لودر در زیر خودرو در محل کارخانه قند شهرستان شیروان به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ خراسان شمالی اعلام شد و بلافاصله کارشناسان فوریت‌های پزشکی پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای رضا آباد به محل حادثه اعزام و چند دقیقه بعد در صحنه حاضر شدند.

وی تصریح کرد: در لحظه رسیدن به صحنه حادثه، همکاران متوجه شدند راننده لودر فاقد علائم حیاتی است ولی برای معاینات بیشتر و ادامه اقدامات لازم در صحنه حضور داشتند تا عوامل آتش نشانی و هلال احمر عملیات رهاسازی را انجام دهند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه بعد از گذشت مدتی با تلاش همکاران آتش نشانی و هلال‌احمر، رهاسازی صورت گرفت و طی ارزیابی کارشناسان فوریت‌های پزشکی، راننده لودر به دلیل له‌شدگی و آسیب ارگان‌های حیاتی دچار مرگ شده بود، افزود: متأسفانه در هنگام بررسی علائم حیاتی، کارشناسان اورژانس توسط همراهان و آشنایان فرد متوفی مورد ضرب و شتم و آسیب از ناحیه سر و صورت قرار گرفتند و در ادامه ضاربین سریعاً صحنه را ترک کردند.

 

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=245854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰