تاریخ : سه شنبه, ۹ مرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 July , 2024
1

انگیزه اتهام دروغ قتل فرزندان‌ به همسر سابق

  • کد خبر : 243839
  • 09 مرداد 1403 - 10:23
انگیزه اتهام دروغ قتل فرزندان‌ به همسر سابق
مردی که قصد داشت با حیله و ترفند حضانت فرزندانش را به‌دست آورد نتوانست سر قانون را کلاه بگذارد و پرونده قضایی که در دادسرای جنایی تهران تشکیل شده بود، مختومه شد.

جمهوریت – مردی که قصد داشت با حیله و ترفند حضانت فرزندانش را به‌دست آورد نتوانست سر قانون را کلاه بگذارد و پرونده قضایی که در دادسرای جنایی تهران تشکیل شده بود، مختومه شد.

به گزارش سایت جنایی، مدتی قبل مرد جوانی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران از همسر سابق خود به عنوان مظنون به قتل فرزندانش شکایت کرد. پس از آن، پرونده شکایتی که او طرح کرد برای رسیدگی به شعبه اول دادیاری جنایی ارجاع شد.

این مرد زمانی که مقابل بازپرس روحانی‌زاده نشست، گفت: من از همسرم جدا شده‌ام و دو بچه دختر و پسر داریم که هر دو نوجوان هستند. فرزندان‌مان مدتی پیش من هستند و مدتی پیش همسرم می‌روند. او می‌خواست حضانت کامل فرزندان‌مان را داشته باشد اما من قبول نداشتم و ماجرا با همان شیوه ادامه یافت. آخرین بار دو هفته پیش بچه‌ها پیش همسرم بودند و من رفتم آنها را ببینم ولی مادرشان گفت بچه‌ها آنجا نیستند و از پیش او رفته‌اند. بعد دو روز لباس خانه بچه‌ها را داخل حیاط خانه‌ام انداختند. وقتی لباس‌ها را بررسی کردم، یک دست‌نوشته دیدم که نوشته بود زنت قاتل بچه‌هاست، نگرد، شکایت هم نکن، چون بلایی که سر بچه‌ها آمده سر خودت هم می‌آید.

این مرد در پایان گفت: الان با توجه به اتفاقاتی که افتاده از زنم به اتهام قتل دو بچه شکایت دارم.

با احضار زن جوان او مدعی شد شوهر سابقش دروغ می‌گوید و خود او فردی است که بچه‌ها را مخفی کرده است.

به این ترتیب، با توجه به گفته‌های این زن و مرد که یکدیگر را متهم به دخالت در ناپدید شدن و حتی قتل فرزندان خود می‌کردند، تحقیقات ادامه یافت و در نهایت مشخص شد بچه‌ها خانه یکی از دوستای پدرشان هستند و او فرزندانش را مخفی کرده و بعد هم از همسر سابقش شکایت کرده است تا حضانت را از او سلب کند و بچه‌ها را پیش خودش نگه دارد. به این ترتیب، دادیار روحانی‌زاده دستور مختومه شدن این پرونده را صادر کرد.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=243839

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰