تاریخ : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ Friday, 26 July , 2024
0
چمران :

کسانی که دنبال تخریب زاکانی هستند، نامردی می‌کنند

  • کد خبر : 243553
  • 05 مرداد 1403 - 14:00
کسانی که دنبال تخریب زاکانی هستند، نامردی می‌کنند
«برخی‌ها با تخریب زاکانی می‌خواهند کار‌هایی که در دوره ششم شورای شهر در تهران انجام شده، یا پروژه‌های نیمه‌تعطیلی که راه افتاده و فعال شده از جمله یادگار امام (ره)، شهید شوشتری، شهید بروجردی و تهیه و خرید اتوبوس‌ها که یک اقدام و تحول بزرگی در تهران بود، دیده نشود. زاکانی در شهرداری تهران ماندگار است. کسانی که دنبال تخریب زاکانی هستند، نامردی می‌کنند.»
جمهوریت-رئیس شورای شهر تهران گفت: زاکانی از شهرداری تهران نمی‌رود و باید طبق روال معمول به کار خود ادامه دهد.
مهدی چمران در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه در فضای مجازی مباحثی برای ماندن و رفتن شهردار تهران مطرح می‌شود، تصمیم شورای شهر چیست؟ گفت: اعضای شورای شهر اگر موافق برکناری زاکانی از شهرداری تهران بودند، باید با رفتنش موافقت می‌کردند، وقتی چنین کاری نکردند، یعنی موافق نیستند.
رئیس شورای شهر تهران افزود: زاکانی باید طبق روال معمول به کار خود ادامه دهد؛ رفتنش از شهرداری تهران در سال آخر دوره شورا معنایی ندارد.
چمران تصریح کرد: برخی‌ها با تخریب زاکانی می‌خواهند کارهایی که در دوره ششم شورای شهر در تهران انجام شده، یا پروژه‌های نیمه‌تعطیلی که راه افتاده و فعال شده از جمله یادگار امام (ره)، شهید شوشتری، شهید بروجردی و تهیه و خرید اتوبوس‌ها که یک اقدام و تحول بزرگی در تهران بود، دیده نشود.
وی با تأکید بر اینکه زاکانی در شهرداری تهران ماندگار است، گفت: کسانی که دنبال تخریب زاکانی هستند، نامردی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=243553

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰