تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 7 October , 2024
5

رادان: متوجه خط سیاسی «آشوب» و «فتنه‌انگیزی» دشمنان داخلی و خارجی هستیم

  • کد خبر : 208237
  • 06 شهریور 1402 - 20:53
رادان: متوجه خط سیاسی «آشوب» و «فتنه‌انگیزی» دشمنان داخلی و خارجی هستیم
سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور گفت: ما متوجه خط سیاسی آشوب و فتنه انگیزی دشمنان داخلی و خارجی هستیم و باید مراقب زمینه‌های شعله ور شدن این فتنه‌ها در کشور باشیم؛ لذا باید مبادی زمینه سازی این فتنه‌ها در کشور که می‌تواند از هر ارگانی از جمله نیروی انتظامی باشد را ببندیم.

جمهوریت-سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور گفت: ما متوجه خط سیاسی آشوب و فتنه انگیزی دشمنان داخلی و خارجی هستیم و باید مراقب زمینه‌های شعله ور شدن این فتنه‌ها در کشور باشیم؛ لذا باید مبادی زمینه سازی این فتنه‌ها در کشور که می‌تواند از هر ارگانی از جمله نیروی انتظامی باشد را ببندیم.

به گزارش جماران؛ فرمانده کل فراجا گفت: ما متوجه خط سیاسی «آشوب» و «فتنه‌انگیزی» دشمنان داخلی و خارجی هستیم و باید مراقب زمینه‌های شعله ور شدن این «فتنه‌ها» در کشور باشیم؛ لذا باید مبادی زمینه سازی این «فتنه‌ها» در کشور که می‌تواند از هر ارگانی از جمله نیروی انتظامی باشد را ببندیم.

سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور با همراهی سردار اشراق معاون هماهنگ کننده فراجا و سردار ملک زاده معاون حقوقی و امور مجلس و دولت فراجا در سازمان قضایی نیروهای مسلح با حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح دیدار و گفت‌وگو کرد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=208237

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰