تاریخ : دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳ Monday, 28 October , 2024
2

قاب های بیشتری از هوآوی پی ۳۰ لو رفت

  • کد خبر : 11697
  • 24 آذر 1397 - 23:34
قاب های بیشتری از هوآوی پی ۳۰ لو رفت

به گزارش جمهوریت ; نمی دانم چرا اما این روزها روز لو دادن تولیدکننده های قاب است. در حقیقت تعداد زیادی موبایل بر اساس قالب آن ها لو می رود و تا این روزنه را ببندند به نظر می رسد ادامه دار باشد.  سه روز  پیش قاب هوآوی پی ۳۰ پرو (Huawei P30 pro) و‌ هوآوی […]

به گزارش جمهوریت ;

نمی دانم چرا اما این روزها روز لو دادن تولیدکننده های قاب است. در حقیقت تعداد زیادی موبایل بر اساس قالب آن ها لو می رود و تا این روزنه را ببندند به نظر می رسد ادامه دار باشد.  سه روز  پیش قاب هوآوی پی ۳۰ پرو (Huawei P30 pro) و‌ هوآوی پی ۳۰ لو رفت و فردای آن روز هوآوی پی ۳۰ پرو با دوربین سه گانه و فلش زنون دیده شد. امشب اما قاب های بیشتری از هوآوی پی ۳۰ لو رفته و نگاه بهتری نسبت به آن به ما می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

هوآوی پی ۳۰

هوآوی پی ۳۰

در این قاب، دوربین سه گانه را روی قاب پشتی هوآوی پی ۳۰ (Huawei P30) که طراحی آن شبیه به هوآوی پی ۲۰ پرو است. بریدگی نمایشگر قطره طور کاملا مشخص است و حاشیه لبه پایین پیداست. موضوع قابل توجه درباره جک ۳.۵ میلی متری لبه پایین خواب و هوآوی پی ۳۰ است که گویا هوآوی همچنان تصمیم دارد یک پرچمدار با جک ۳.۵ میلی متری را داشته باشد.

هوآوی پی ۳۰

هوآوی پی ۳۰

تصور می شود که فلاش LED زیر این سه دوربین قرار گرفته و دیگر موضوع دیگری باقی نمی ماند. انتظار داریم هوآوی پی ۳۰ همانند میت ۲۰ پرو با چیپست کایرین ۹۸۰ مجهز شود و از نظر دوربین پیشرفت خوبی داشته باشد.

گالری تصاویر لو رفته از هوآوی پی ۳۰ را با هم در ادامه می بینیم:

نظر شما چیست؟ فکر می کنید هوآوی پی ۳۰ با این طراحی می تواند جذاب باشد؟ برای شما چطور است؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=11697

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰