تاریخ : دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳ Monday, 28 October , 2024
4

خانواده گلکسی اس ۱۰ با ویژگی شارژ معکوس وایرلس به نام Powershare ارایه می شود

  • کد خبر : 11509
  • 24 آذر 1397 - 14:34
خانواده گلکسی اس ۱۰ با ویژگی شارژ معکوس وایرلس به نام Powershare ارایه می شود

به گزارش جمهوریت ; ویژگی شارژ معکوس وایرلس اولین مرتبه در هوآوی میت ۲۰ پرو معرفی شد و در ترنجی خواندیم که سرعت شارژ معکوس وایرلس هوآوی میت ۲۰ پرو بسیار آهسته و معادل ۲.۵ وات است. امروز در ادامه شایعات می شنویم خانواده گلکسی اس ۱۰ با ویژگی شارژ معکوس وایرلس به نام Powershare ارایه می […]

به گزارش جمهوریت ;

ویژگی شارژ معکوس وایرلس اولین مرتبه در هوآوی میت ۲۰ پرو معرفی شد و در ترنجی خواندیم که سرعت شارژ معکوس وایرلس هوآوی میت ۲۰ پرو بسیار آهسته و معادل ۲.۵ وات است. امروز در ادامه شایعات می شنویم خانواده گلکسی اس ۱۰ با ویژگی شارژ معکوس وایرلس به نام Powershare ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشد تا درباره آن صحبت کنیم.

شارژ وایرلس معکوس

شارژ وایرلس معکوس

طبق گزارش جدیدی که منتشر شده هر سه عضو خانواده گلکسی اس ۱۰ با ویژگی شارژ بیسیم معکوس ارائه خواهند شد. این ویژگی که Powershare نام دارد می توان موبایل یا ابزار جانبی دیگری را که به صورت بی سیم شارژ می شود مستقیماً با قرار گرفتن روی قاب پشتی موبایل شارژ کند.

جالب است که ارزان‌ترین عضو این خانواده یعنی گلکسی اس ۱۰ لایت نیز این ویژگی را خواهد داشت. هنوز درباره مشخصات سخت افزاری این ویژگی شارژ معکوس بی سیم سامسونگ اطلاعاتی در دست نیست اما امیدواریم که سرعت آن از آن چیزی که هواوی ارائه کرد بیشتر باشد.

شما از ویژگی شارژ وایرلس استفاده می کنید؟ فکر می‌کنید قابلیت شارژ وایرلس معکوس برای شما اهمیت ویژه ای داشته باشد؟ البته با توجه به نزدیک شدن به بازی ای که در آن لوازم جانبی با شارژ بی سیم شارژ می‌شوند این ویژگی می تواند کاربردی باشد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=11509

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰