تاریخ : دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳ Monday, 28 October , 2024
2

سامسونگ اولین و اپل آخرین برند تولیدکننده موبایل منعطف خواهند بود

  • کد خبر : 11395
  • 24 آذر 1397 - 11:34
سامسونگ اولین و اپل آخرین برند تولیدکننده موبایل منعطف خواهند بود

به گزارش جمهوریت ; دستگاه های منعطف کمتر از ۵ سال دیگر سهم قابل توجهی از بازار را خواهند داشت و حتی شما که این مطلب را در  ترنجی می خوانید احتمالا تا چند سال آتی ما را در یک دستگاه منعطف دنبال کنید! سامسونگ سال‌هاست که در حال توسعه موبایل منعطف است و کم […]

به گزارش جمهوریت ;

دستگاه های منعطف کمتر از ۵ سال دیگر سهم قابل توجهی از بازار را خواهند داشت و حتی شما که این مطلب را در  ترنجی می خوانید احتمالا تا چند سال آتی ما را در یک دستگاه منعطف دنبال کنید! سامسونگ سال‌هاست که در حال توسعه موبایل منعطف است و کم کم مشخص شد که همه شرکت ها در تلاش برای ارایه چنین دستگاهی هستند. امروز در یک خط زمانی تصور می شود که سامسونگ اولین و اپل آخرین برند تولیدکننده موبایل منعطف خواهند بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

خط زمانی ارایه موبایل منعطف برندهای مختلف

خط زمانی ارایه موبایل منعطف برندهای مختلف

همانطور که در خط زمانی یا تایم لاین بالا می بینید، گفته می شود سامسونگ، هواوی و ال جی در نیمه اول سال ۲۰۱۹ موبایل منعطف خود را ارایه می کنند. مایکروسافت یکسال بعد سرفیس منعطف خود را معرفی می کند و در نهایت نیمه دوم سال ۲۰۲۰ یعنی همان زمان همیشگی معرفی آیفون ها، شاهد ارایه آیفون منعطف خواهیم‌ بود.

در این بین شرکت های چینی مانند اوپو، شیائومی و ویوو نیز ارایه های خود را دارند و موتورولا که حالا تحت تملک لنوو است نیز از بین حق اختراع های خود برای موبایل منعطف، بالاخره یک محصول تجاری رونمایی خواهد کرد.

فاصله زمانی دو ارایه بسیار مهم در دنیای موبایل های منعطف یعنی موبایل منعطف سامسونگ و‌ موبایل منعطف اپل حدودا ۱۸ ماه است ولی لزوما نمی‌شود گفت که فقط همین معرفی ها مهم هستند. ارایه یک فرم فکتور جدید همیشه فرصت درخشیدن و ستاره شدن را با خود با همراه دارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید کدام یک از برندهای نام برده می تواند تاثیر جهت دهنده ای در فرم فکتور موبایل های منعطف ارایه کنند؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=11395

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰