تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
7

امام جمعه تهران: مردم منتظر پایان دولت روحانی اند

  • کد خبر : 113137
  • 11 خرداد 1400 - 14:57
امام جمعه تهران: مردم منتظر پایان دولت روحانی اند

جمهوریت : رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: مردم با توجه به تجربه دولت فعلی و حس بدی که از این دولت به آن‌ها منتقل شده است، منتظر پایان آن هستند. حاج علی اکبری، امام جمعه موقت تهران گفت : * انتخابات وارد مرحله جدی رقابت بین کاندیداها شده و باید درک کرد که دغدغه […]

جمهوریت : رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: مردم با توجه به تجربه دولت فعلی و حس بدی که از این دولت به آن‌ها منتقل شده است، منتظر پایان آن هستند.

حاج علی اکبری، امام جمعه موقت تهران گفت :

* انتخابات وارد مرحله جدی رقابت بین کاندیداها شده و باید درک کرد که دغدغه مردم این جناح و آن جناح نیست، بلکه دغدغه اصلی مردم از یک طرف واقعیت‌های زندگیشان است و از طرف دیگر ورود مدیری که روحیه مردمی داشته باشد و با فساد ستیزی و برنامه قابل اجرا و کارآمد وارد میدان شود.

* مشکلات چند سال اخیر و مسأله ویروس کرونا و نارضایتی مردم از وضعیت معیشتی، که قسمتی از آن مربوط به سوء مدیریت‌ها و سوء تدبیرهاست، ممکن است بر میزان مشارکت اثرگذار باشد.

* مردم با توجه به تجربه دولت فعلی و حس بدی که از این دولت به آن‌ها منتقل شده است، منتظر پایان دولت فعلی هستند و این کار را برای دولت آینده سخت‌تر می‌کند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=113137

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰