تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
6

افشاگری جان بولتن علیه ترامپ

  • کد خبر : 95907
  • 30 خرداد 1399 - 21:28
افشاگری جان بولتن علیه ترامپ

به گزارش جمهوریت کتاب جدید بولتون که قرار است چند روز دیگر منتشر شود، «اتاقی که در آن اتفاق افتاد» نام دارد که شامل خاطرات بولتون در زمان تصدی ریاست شورای امنیت ملی است. دونالد ترامپ در توئیت دیگر نوشت: «کتاب بولتون، که به شدت مرور شده، ترکیبی از دروغ و داستان‌های ساختگی است که هدف […]

به گزارش جمهوریت کتاب جدید بولتون که قرار است چند روز دیگر منتشر شود، «اتاقی که در آن اتفاق افتاد» نام دارد که شامل خاطرات بولتون در زمان تصدی ریاست شورای امنیت ملی است.

دونالد ترامپ در توئیت دیگر نوشت: «کتاب بولتون، که به شدت مرور شده، ترکیبی از دروغ و داستان‌های ساختگی است که هدف همه آن‌ها بدنام کردن من است. بسیاری از اظهارات مضحکی که او به من نسبت داده، هرگز بیان نشده اند و تخیل محض هستند. فقط تلاش می‌کند اخراج خود مانند یک توله سگ بیمار را تلافی کند». افشاگری بولتون و مری ترامپ در شرایطی صورت گرفت که میزان رضایت از دونالد ترامپ در نظرسنجی‌ها به شدت کاهش یافته است. یک نظرسنجی جدید رویترز-ایپسوس نشان داد که برتری جو بایدن، نامزد حزب دمکرات، در مقابل ترامپ به ۱۳ درصد افزایش یافته است. در این نظرسنجی که بین ۱۰ تا ۱۶ ژوئن انجام شد، ۵۵ درصد پاسخ دهندگان گفته اند که از عملکرد ترامپ در مقابله با بحران کرونا رضایت ندارند. محبوبیت ترامپ در ماه‌های اخیر به شدت کاهش یافته است. نحوه برخورد او با بحران کرونا و واکنش دولتش به اعتراضات ضدنژادپرستی در آمریکا به عنوان دلایل کاهش محبوبیت وی قلمداد می‌شوند.»بولتون بعد از خروج از دولت برای مدتی حاشیه نشین شد. او حالا با یک کتاب جنجالی به صدر اخبار بازگشته است.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=95907

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰