تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
6

زندگی «نجفی‌طور» مهدی هاشمی

  • کد خبر : 81021
  • 11 تیر 1398 - 18:52
زندگی «نجفی‌طور» مهدی هاشمی

ظاهرا تمام ارزش‌های سنتی جامعه ایرانی، در فضای مجازی نابود شده‌اند و هر روز کاربران اینستاگرام و دیگر شبکه ‌های اجتماعی با پدیده‌های تازه‌ای مواجه می‌شوند؛ جنجال تازه اما حول مهدی هاشمی، بازیگر می‌گردد، همسر گلاب آدینه. سازندگی: ناگهان روز جمعه مهنوش صادقی بازیگر سریال «دردسرهای عظیم» با انتشار ویدئویی گفت: مدت‌ها بود از من […]

ظاهرا تمام ارزش‌های سنتی جامعه ایرانی، در فضای مجازی نابود شده‌اند و هر روز کاربران اینستاگرام و دیگر شبکه ‌های اجتماعی با پدیده‌های تازه‌ای مواجه می‌شوند؛ جنجال تازه اما حول مهدی هاشمی، بازیگر می‌گردد، همسر گلاب آدینه.

سازندگی: ناگهان روز جمعه مهنوش صادقی بازیگر سریال «دردسرهای عظیم» با انتشار ویدئویی گفت: مدت‌ها بود از من درباره موضوعی سوال می‌کردید که طبق صلاح‌دید خودم پاسخی به آن نمی‌دادم. ولی فکر می‌کنم الان زمان مناسبی باشد برای اینکه بگویم من همسر رسمی آقای مهدی هاشمی هستم. این ادعا اما خیلی زود در تماس «سینماآنلاین» با نورا هاشمی دختر مهدی هاشمی و گلاب آدینه تکذیب شد. نورا هاشمی در پاسخ به این پایگاه خبری گفت: «پدرم همین لحظه در منزل و کنار ما هستند و شناسنامه‌شان هم گواه دروغ بعضی افراد معلوم‌الحال است.»

گلاب آدینه چون همیشه سعی کرد چهره‌ای متفاوت از خود به نمایش بگذارد. او به شایعاتی که زندگی‌اش را نشانه رفته‌اند خیلی خاص پاسخ داد. هنرپیشه نامی سینما و تئاتر ایران که زندگی شخصی‌اش با مهدی هاشمی پس از انتشار یک ویدئوی اینستاگرامی توسط مهنوش صادقی به سوژه پاپاراتزی در شبکه‌های اجتماعی بدل شده، در اینستاگرامش در پاسخ به کاربری که دراین‌باره پرسیده بود، نوشت: «توجهی نکنید، ببینید و بخندید!» اما دقایقی بعد، مهدی هاشمی ازدواجش را نجفی‌طور تایید کرد. بازیگر نقش دکتر قریب با انتشار ویدئویی این شایعه را تایید کرد: «عده‌ای آن ویدئو را تکذیب کردند که از حقیقت خبر نداشتند. این واقعیتی است که از چند وقت پیش اتفاق افتاده و اصلا چه اهمیتی دارد؟ فضای مجازی جای بیان مسائل سیاسی و مشکلات مردم است نه جای این اخبار زرد.»

و همین شروع حملات به مهدی هاشمی بود؛ از مجموع هجمه‌های مردمی به مهدی هاشمی که بگذریم، روزنامه‌نگاران هم او را نواختند: «آقای هاشمی، زندگی شخصی‌تان حریم بسته و امن خودتان است و اصلا اینکه چه کرده‌اید به هیچ یک از ما ارتباطی ندارد که ما را چه به دانستن اخبار اندرونی‌تان. قصه شما حتی مثل قصه محمدعلی نجفی و مرحوم میترا استاد هم نیست که کسی عکس‌هایش را لو داده باشد. وقتی همسر جدیدتان یکباره برای اینکه احتمالا همسر اول‌تان و همه آنهایی که نمی‌دانند، بدانند او کجای زندگی‌تان ایستاده، ویدئویی منتشر می‌کند که می‌داند کل شبکه‌های اجتماعی را درخواهد نوردید، دیگر این مردم نیستند که سرک به زندگی شما می‌کشند یا اخبار زرد را پیگیری می‌کنند. این شما و این همسر محترمتان هستید که همه را به زندگی‌تان فراخوانده‌اید. »

بماند که مهرزاد دانش، منتقد سینما در توییتی تلویحا از مهدی هاشمی دفاع کرد و نوشت: «قبلا حرف‌های نازل را درباره این که کی زن دوم کی است و فلانی کی از زنش جدا شده و بهمانی با آن یکی در  فلان مغازه دیده شده، با عنوان حرف‌های لب‌خزینه‌ای یاد می‌کردند. حالا همگی لب خزینه بزرگی به نام شبکه‌های اجتماعی نشسته‌ایم و صفا می‌کنیم. این توسعه بزرگ فرهنگی مبارک‌مان باشد».

محسن افشانی و اسلحه‌اش

محسن افشانی چهارشنبه گذشته به دلیل انتشار دابسمش جنجالی با یک اسلحه که به نظر می‌رسد یک ماکاروف روسی است بازداشت شد. ابتدای انتشار دابسمش محسن افشانی با سلاح سرد و گرم، عده‌ای از قلابی بودن اسلحه کمری در دست این بازیگر نوشتند. عده‌ای هم اما نظرشان این است که این اسلحه که او در مقابل دوربین آن را مسلح می‌کند و با آن خط و نشان می‌کشد، یک ماکاروف روسی است. سلاحی بسیار خوش‌دست که به خاطر وزن و کوچکی آن کاربرد زیادی دارد.

این اسلحه نیمه‌خودکار که به هشت تیر و خلبانی نیز معروف است، در زمان شوروی سابق برای سازمان اطلاعات روسیه (کا گ ب) ساخته شد و کاربرد زیادی در انجام عملیات‌های سری داشت.

گفته می‌شود از این سلاح در ایران تعداد زیادی وجود دارد، همچنین تصویری در فضای مجازی از مرحوم هاشمی رفسنجانی  درحال تمرین در میدان تیراندازی با سلاح کمری ماکاروف وجود دارد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=81021

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰