تاریخ : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
6

راه اندازی کتابخانه عمومی در خرمشهر

  • کد خبر : 78749
  • 22 خرداد 1398 - 19:36
راه اندازی کتابخانه عمومی در خرمشهر

به گزارش جمهوریت ; منصور کوهی رستمی، مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان در گفتگو با خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: کتابخانه عمومی قلم چی ۱در زمینی به مساحت یکهزار مترمربع و ۲۸۰ متر مربع زیربنا با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و ۷۱۸ میلیون ریال با مشارکت بنیاد علمی قلم چی […]

به گزارش جمهوریت ;

منصور کوهی رستمی، مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان در گفتگو با خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: کتابخانه عمومی قلم چی ۱در زمینی به مساحت یکهزار مترمربع و ۲۸۰ متر مربع زیربنا با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و ۷۱۸ میلیون ریال با مشارکت بنیاد علمی قلم چی ساخته شده است.

وی افزود:  این کتابخانه با ظرفیت ۱۵ هزار جلد کتاب شامل بخش‌های مخزن، سالن‌های مطالعه ویژه برادران و خواهران، بخش کودک و نوجوان می باشد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان ادامه داد: ۶ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال از اعتبار هزینه شده برای ساخت این کتابخانه از محل تملک دارایی و ۲ درصد نفت و یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال نیز از سوی بنیاد قلم چی هزینه شده است.

کوهی رستمی گفت: انجام پروژه قلم چی، تامین هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال را توسط بنیاد در بر داشته است؛ پروژه تجهیز کتابخانه عمومی قلم چی امکاناتی از قبیل میز، صندلی، قفسه و سایر ملزومات کتابخانه ها را شامل شده است.

وی با بیان اینکه این ششمین کتابخانه عمومی خرمشهر است که راه اندازی می شود افزود: در حال حاضر سه هزار و ۲۰۰ نفر عضو کتابخانه های عمومی خرمشهر می باشند. ۹۲ هزار جلد کتاب در کتابخانه های عمومی خرمشهر نگهداری می شود.

کتابخانه عمومی قلم چی۱ در روستای سوره خرمشهر  با حضور  علی حسین حسین زاده، معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان؛ کورش مودت، فرماندار خرمشهر؛ منصور کوهی رستمی، مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان؛ کاظم قلم چی، مدیر موسسه علمی آموزشی قلم چی، مسئولین شهرستان و مردم روستای سوره افتتاح شد.

انتهای پیام/ د

کتابخانه عمومی قلم چی ۱ در خرمشهر

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=78749

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰