تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
3

تشرف بانوی مسیحی به دین اسلام

  • کد خبر : 72765
  • 11 اردیبهشت 1398 - 13:35

به گزارش جمهوریت ; بانویی مسیحی از کشور آذربایجان با حضور در دفتر حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین، امام جمعه شهرستان بندرانزلی و گفتن شهادتین به دین مبین اسلام مشرف شد و پس از تشرف نام خدیجه را برای خود انتخاب کرد. به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید عبد الجواد شمس الدین در این […]

به گزارش جمهوریت ;

بانویی مسیحی از کشور آذربایجان با حضور در دفتر حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین، امام جمعه شهرستان بندرانزلی و گفتن شهادتین به دین مبین اسلام مشرف شد و پس از تشرف نام خدیجه را برای خود انتخاب کرد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید عبد الجواد شمس الدین در این باره اظهار کرد: ذولفیه عیسایوا اهل کشور آذربایجان بوده که از مسیحیت به اسلام مشرف شد و مذهب تشیع را انتخاب کرد.

وی خاطرنشان کرد: این بانوی مسلمان با مطالعات و تحقیقاتی که انجام داده بوده و از روی علم و آگاهی، دین اسلام و مذهب تشیع را انتخاب کرده است و از آگاهی کامل برخوردار است.

امام جمعه شهرستان بندرانزلی تاکید کرد: در دنیا، پس از شکل گیری انقلاب اسلامی، حقانیت اسلام و انقلاب علیرغم توطئه‌های دشمنان، انسان‌ها را به سمت اسلام و مذهب تشیع جذب می‌کند و امیدوار هستیم که این عزیزان زندگی شأن سرشار از خیر و برکت و سعادتمندی شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=72765

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰