تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024
13

رایزنی و لابی های عجیب درباره افشانی فضای مجلس را نسبت به وی حساس کرد

  • کد خبر : 7076
  • 13 آبان 1397 - 12:55
رایزنی و لابی های عجیب درباره افشانی فضای مجلس را نسبت به وی حساس کرد

عزت الله یوسفیان ملا عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در گفت و گو با خبرنگار جمهوریت درباره وضعیت استفساریه افراد مستنی از قانون منع به کارگیری بازنشستگان گفت : بر اساس آنچه من از قانون منع به کارگیری بازنشستگان استنباط کردم شهردار تهران زمانی که به جلسات هیات دولت دعوت می شود یعنی شانی […]

عزت الله یوسفیان ملا عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در گفت و گو با خبرنگار جمهوریت درباره وضعیت استفساریه افراد مستنی از قانون منع به کارگیری بازنشستگان گفت : بر اساس آنچه من از قانون منع به کارگیری بازنشستگان استنباط کردم شهردار تهران زمانی که به جلسات هیات دولت دعوت می شود یعنی شانی همطراز وزیر دارد .

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود :بهتر بود آقای افشانی در زمانی که ابهاماتی در خصوص وضعیت ایشان در قانون منع به کارگیری بازنشستگان پیش آمد به جای ایجاد جو روانی و مقاومت ابتدا استعفاء می داد تا موضوع مستثنی شدن ایشان از کانال قانونی به درستی پیش برود.

وی ادامه داد : واقعیت این است که مجلس نسبت به برخی از مذاکرات و لابی ها حساسیت دارد و در مورد شهرداری نیز این اتفاق افتاد که تعدادی از نمایندگان به شهرداری رفتند و قول مستثنی کردن شهردار تهران را به وی دادند و این اخبار فضای کلی مجلس را حساس کرد.

یوسفیان ملا همچنین تاکید کرد : نمونه مشخص این مساله رد فوریت استفساریه ای در مجلس است که تعداد اصل امضاهای استفساریه از تعداد رای به موضوع فوریت آن در صحن بیشتر بود.

وی درباره آخرین وضعیت استفساریه مربوط به شهردار تهران در قانون منع به کارگیری بازنشستگان تصریح کرد :این موضوع امروز در کمیسیون اجتماعی مجلس به عنوان کمیسیون اصلی و در کمیسیون شوراها به عنوان کمیسیون فرعی بررسی می شود .

بیشتر بخوانید:

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=7076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰