تاریخ : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳ Saturday, 29 June , 2024
6

حرف‌های کذب و تهمت‌های محمود احمدی نژاد برای مردم روشن است

  • کد خبر : 59890
  • 14 فروردین 1398 - 15:04
حرف‌های کذب و تهمت‌های محمود احمدی نژاد برای مردم روشن است

به گزارش جمهوریت ،  یک مقام آگاه در دفتر  علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه مجلس  گروه سیاسی  باشگاه خبرنگاران جوان، اظهارات محمود احمدی نژاد در گفتگو با روزنامه آرمان را تکذیب و این گونه فرافکنی‌ها را شیوه ناپسند رئیس جمهوری سابق عنوان کرد. وی افزود: آقای احمدی […]

به گزارش جمهوریت ،

حرف‌های کذب و تهمت‌های محمود احمدی نژاد برای مردم روشن است یک مقام آگاه در دفتر  علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه مجلس  گروه سیاسی  باشگاه خبرنگاران جوان، اظهارات محمود احمدی نژاد در گفتگو با روزنامه آرمان را تکذیب و این گونه فرافکنی‌ها را شیوه ناپسند رئیس جمهوری سابق عنوان کرد.

وی افزود: آقای احمدی نژاد در این مصاحبه در واکنش به علت فساد اقتصادی در دولتش مدعی شده که: “آقای رحیمی قبل از اینکه وارد دولت دهم شود، به دستور شخص آقای علی لاریجانی از فردی پولی را گرفته و آن را بین شماری از نامزد‌های مجلس تقسیم کرده است. بعد از پایان دولت‌دهم به سراغ او آمده‌اند و ایشان را تحت عنوان معاون اول دولت قبل محاکمه کرده‌اند”.

این مقام آگاه افزود: ادعای ایشان خلاف واقع و از اساس نادرست و دروغ است.

وی در ادامه گفت: پرونده‌های متعدد نزدیکان و منسوبان آقای احمدی نژاد در دستگاه قضایی نیاز به توضیح و تفسیر ندارد و حق پیگیری قانونی این اظهارات کذب که متاسفانه به رویه معمول ایشان تبدیل شده محفوظ است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=59890

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰