تاریخ : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳ Tuesday, 2 July , 2024
6

آخرین اخبار از وقوع سیل در استان‌ها/ وضعیت قرمز در استان لرستان/ راه‌آهن سراسری تهران- جنوب مسدود شد/ جهانگیری: مردم هشدارها را جدی بگیرند+فیلم و تصاویر

  • کد خبر : 59877
  • 14 فروردین 1398 - 15:03
آخرین اخبار از وقوع سیل در استان‌ها/ وضعیت قرمز در استان لرستان/ راه‌آهن سراسری تهران- جنوب مسدود شد/ جهانگیری: مردم هشدارها را جدی بگیرند+فیلم و تصاویر

به گزارش جمهوریت ، براساس آخرین اعلام سازمان هواشناسی، بارش باران سیل آسا بیشتر استان‌های کشور را در برگرفته و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها وجود دارد. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آخرین اعلام سازمان هواشناسی، بارش باران سیل آسا بیشتر استان‌های کشور را دربر گرفته و احتمال سیلابی شدن رودخانه ها […]

به گزارش جمهوریت ،

براساس آخرین اعلام سازمان هواشناسی، بارش باران سیل آسا بیشتر استان‌های کشور را در برگرفته و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آخرین اعلام سازمان هواشناسی، بارش باران سیل آسا بیشتر استان‌های کشور را دربر گرفته و احتمال سیلابی شدن رودخانه ها وجود دارد.

براساس هشدار سازمان مدیریت بحران، اکثر استان‌ها امروز دوشنبه درگیر بارش باران همراه با رگبار، رعد و برق و وزش باد خواهند بود که همین مساله احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها را به شدت افزایش داده است.

کارون لبریز از آب،پل جدید واقع در پشت نمایشگاه بین المللی اهواز

آخرین اخبار از وقوع سیل در استان‌ها/ وضعیت قرمز در استان لرستان/ راه‌آهن سراسری تهران- جنوب مسدود شد/ جهانگیری: مردم هشدارها را جدی بگیرند+فیلم و تصاویر

آخرین وضعیت بارندگی سیل‌آسا در سراسر کشور/سوسنگرد از وقوع سیل نجات یافت+ تصاویر

با توجه به سیل ویرانگر و وحشتناک اکثر روستاهای معمولان تا پلدختر در زیر آب محو شده و ساکنین در بیابان ها و ارتفاعات زیر باران سرگردان هستند که با توجه یه قطع ارتباطات‌ صوتی تصویری باید مسوولین از طریق بالگرد نسبت به ارسال کمک های اولیه و مواد غذایی با قید فوریت اقدام کنند.

آبگرفتگی محله باغ دختران خرم‌آباد

آخرین اخبار از وقوع سیل در استان‌ها/ سد

درود تخلیه شد

طبق اعلام سرپرست فرمانداری دورود ۸۰ درصد جمعیت روستا‌های این منطقه در معرض خطر سیل تخلیه شده است. در روستا‌های لبان سفلی و سفید کن که شرایط حادتری دارند نیز ۷۰ درصد جمعیت منازل خود را تخلیه کرده‌اند.

طغیان رودخانه زاینده‌رود در محدوده پل سودجان در بخش لاران شهرستان شهرکرد

راه آهن تهران – جنوب مسدود شد

مدیر کل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: به خاطر سیل در ناحیه راه آهن در ایستگاه چم سنگر و خالی شدن زیر ریل‌های راه آهن تهران – جنوب بسته شد.

آخرین اخبار از وقوع سیل در استان‌ها/ سد

بیشتر بخوانید:انفجار خط لوله انتقال نفت در “چالانچولان” + فیلم

خط لوله انتقال نفت در شهر چالانچولان از توابع شهرستان دورود استان لرستان دچار انفجار شد.

دو منطقه اهواز فورا تخلیه شود/ شکاف در اطراف کارون

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: اکنون آب به مجاورت جاده‌های ساحلی اهواز رسیده و بخش‌هایی از جاده ساحلی دچار شکاف‌های طولی شده است.

وی افزود:منازل در معرض خطر منطقه کوی سید خلف و چنیبیه باید تخلیه شوند.

۱۵نفر از اهالی «بابازید» پلدختر گرفتار در پشت‌بام خانه‌های در محاصره سیل

معاون جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به اینکه ۱۵ نفر از اهالی روستای «بابازید» در سیلاب گرفتار شده‌اند، گفت: سیلاب خانه‌های این روستا را به زیر آب برده است و این ۱۵ نفر روی پشت بام خانه‌ها گرفتار شده‌اند.

سیل وحشتناک در خیابان‌های دره‌شهر در مسیر ارتباطی به پلدختر

سیلاب ۲۵ هزار خانه را در کشور تخریب کرد

معاون پشتیبانی و هماهنگی امور استان‌های بنیاد مسکن کشور گفت: بر اثر جاری شدن سیلاب بیش از ۲۵ هزار واحد مسکونی در استان‌هایی که درگیر بارندگی شدید و سیلاب بودند، تخریب شده است.

طغیان رودخانه گاماسیاب و احتمال به زیرآب رفتن هشت روستای شهرستان هرسین

فرماندار شهرستان هرسین گفت: در نتیجه بارش‌های سنگین شب گذشته و امروز، رودخانه گاماسیاب طغیان کرده و هشت روستای شهرستان در معرض سیل قرار گرفته‌اند.

وی گفت: اگر بارش باران و طغیان گاماسیاب ادامه پیدا کند، احتمال دارد که روستا‌های چم‌بطان علیا، گرگَوند، فراش، قلعه محمدعلی و چشمه بیگی از توابع بخش بیستون و چم حیدر، چم کبود و چم شاهی از توابع بخش مرکزی هرسین به زیر آب بروند.

آخرین اخبار از وقوع سیل در استان‌ها/ سد

گردنه ژالانه بازگشایی شد/تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است

مسئول روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سروآباد گفت: گردنه ژالانه که روز گذشته به دلیل بارش شدید برف و کولاک، مه شدید و احتمال سقوط بهمن و حفط ایمنی جان مسافران مسدود شده بود، با تلاش بی وقفه و ۱۵ ساعت نیرو‌های راهداری این مسیر برای تردد خودرو‌ها باز شد.

وی افزود: بامداد امروز چند بهمن سنگین در گردنه ژالانه سقوط کرد که با تلاش نیرو‌های راهداری مسیر بازگشایی، ایمن سازی و تردد در این گردنه برقرار شد.

گزارش نهایی خسارات سیلاب در کشور بزودی تدوین می‌شود

معاون سازمان مدیریت برنامه و بودجه گفت: بزودی گزارش نهایی خسارات سیلاب در کشور تدوین خواهد شد.

هشدار مدیریت بحران حمیدیه به ساکنان حاشیه کرخه

ستاد مدیریت بحران حمیدیه به ساکنان حاشیه کرخه نسب به انتقال دام‌ها و وسایل ضروری هشدار داد.

آماده باش همه دستگاه‌های اجرایی در استان قزوین / مردم از اطراق در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند

مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: همه دستگاه‌های استان برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارندگی در آماده باش کامل هستند.

اطلاعیه ستاد بحران شهرستان رزن

در پی بارش شدید باران ستاد بحران شهرستان رزن اطلاعیه صادر کرد.

لحظه خطرناک ریزش پل اناری خرم‌آباد بر اثر سیل

طغیان رودخانه گاماسیاب و احتمال به زیرآب رفتن هشت روستای شهرستان هرسین

فرماندار شهرستان هرسین از طغیان رودخانه گاماسیاب و احتمال به زیرآب رفتن هشت روستای این شهرستان خبر داد.

آمادگی اهواز برای عبور سیلابی با دبی ۳ هزار مترمکعب در ثانیه

وزیر نیرو گفت: در حال حاضر دبی ورودی در مقطع اهواز به دو هزار و ۵۰۵ مترمکعب در ثانیه رسیده است و آمادگی لازم برای عبور سیلابی با دبی سه هزار متر مکعب در ثانیه در پایین دست وجود دارد.

سد در لرستان سرریز کرد؛ خسارت ۳۱۵ میلیارد تومانی به حوزه آب استان

مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان در جلسه ستاد مدیریت بحران استان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۵ سد در استان در دست اجرا و یا به بهره‌برداری رسیده است گفت: از این تعداد سه سد مربوط به آب نیرو و ۱۲ سد مربوط به آب منطقه‌ای است، که شش سد تاکنون با حجم مخزن ۲۰۶ میلیون مترمکعب به بهره‌برداری رسیده و تاکنون بیش از ۹۵ درصد معادل ۱۹۶ میلیون مترمکعب حجم مخازن سد‌ها پرشده است.

تخریب مدرسه پسرانه مطهری معمولان

آبگرفتگی برخی از خانه‌های روستای میان رودان کوهرنگ

بیژن طاهری مدیر جمعیت هلال احمر کوهرنگ با اشاره به آبگرفتگی برخی از خانه‌های روستای میان رودان کوهرنگ، گفت: آب بخشی از این روستا را فرا گرفته است و خسارت‌های مالی در این روستا در حال افزایش است.

آخرین وضعیت بارش‌ها در استان⁧ لرستان⁩ به روایت سخنگوی وزارت کشور

سخنگوی وزارت کشور گفت: در وضعیت شهر ⁧ نورآباد⁩ پس از چند ساعت آبگرفتگی منازل و واحدهاى تجاری و طغیان رودخانه شاهد فروکش کردن سطح رودخانه‌ها و کاهش شدت بارندگى بودیم که درحال حاضر رو به افزایش است، از چند ساعت گذشته به کمک خودروهاى ارتش مردم به مکانهاى امن جهت اسکان انتقال داده شدند، نیروهاى کمکى به منطقه اعزام شده اند.

‏روستای چم شهران لرستان با حدود ۴۰ خانوار – حجم آب تا پشت بام منازل آمده است
آخرین اخبار از وقوع سیل در استان‌ها/ وضعیت قرمز در استان لرستان/ راه‌آهن سراسری تهران- جنوب مسدود شد/ جهانگیری: مردم هشدارها را جدی بگیرند+فیلم و تصاویر

سوسنگرد از وقوع سیل نجات یافت

سیدسلمان سامانی سخنگوی وزیر کشور گفت:بر اساس تدابیر اتخاذ شده در شهرستان سوسنگرد ،دیوار سیل بند به طول ۵ کیلومتر در هر دو طرف رودخانه ایجاد شده که با این اقدام علی رغم حجم زیاد بارندگی از ورود آب رودخانه به شهر و ایجاد سیل جلوگیری به عمل آمد.

وضعیت پل انقلاب خرم‌آباد

آخرین وضعیت بارندگی در استان زنجان

باقری مدیرکل مرکز مدیریت بحران استان زنجان، گفت: با کاهش بارندگی ها در استان احتمال سیلابی شدن در استان کاهش یافته است و این ستاد همچنان در آماده باش کامل برای مقابله با هر گونه مشکلات احتمالی سیلاب است.

هیچکدام از روستا‌های قم در معرض سیلاب قرار ندارد

مدیرکل مدیریت بحران قم با بیان این که بارش باران در سطح کل استان به صورت رگباری آغاز شده است،گفت:با توجه به تصمیم گیری‌های اتخاذ شده در مدیریت بحران، ورودی‌های رودخانه قمرود مسدود و اتراق و تردد در مسیل‌ها ممنوع اعلام شده است.

بالا آمدن آب و طغیان رودخانه خرم آباد 

سطح رودخانه خرم آباد بر اثر بارش‌های اخیر بالا آمده و در حال حاضر نیروهای امدادی در حال تلاش برای باز کردن دهانه پل‌ها هستند.

فیلم‌های دریافتی از طغیان رودخانه خرم‌آباد

ورود سیلاب به داخل منازل شهرک بسیج دلفان

محور ازنا – دورود بسته شد

فرماندار شهرستان ازنا گفت: با توجه به استقرار سامانه قدرتمند بارشی و بارش شدید باران در استان لرستان محور دورود – ازنا از بامداد امروز ۱۲ فروردین ۹۸ بسته شد.

آخرین وضعیت بارندگی سیل‌آسا در سراسر کشور/سوسنگرد از وقوع سیل نجات یافت+ تصاویر

آخرین وضعیت بارندگی در استان زنجان/ خطر احتمال سیلاب در استان کاهش یافته است

مدیرکل مرکز مدیریت بحران استان با اشاره به کاهش بارندگی‌ها در استان گفت:ستاد مدیریت بحران استان زنجان همچنان در آمادگی برای مقابله با مشکلات احتمالی سیلاب است.

هیچکدام از روستا‌های قم در معرض سیلاب قرار ندارد/مسیر رودخانه قمرود مسدود واتراق در مسیل‌ها ممنوع است

مدیرکل مدیریت بحران قم گفت:بارش‌های امروز تبدیل به روان آب و در مسیر رودخانه‌ها جاری شده است، ولی هیچکدام از روستا‌های استان در معرض سیلاب قرار ندارند.

آخرین وضعیت بارندگی سیل‌آسا در سراسر کشور/سوسنگرد از وقوع سیل نجات یافت+ تصاویر

آب ۴ روستای دالاهو قطع است

فرماندار دالاهو با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در این شهرستان با بیان اینکه زیرساخت‌ها آسیب جدی ندیدند، گفت: آب ۴ روستا قطع است.

اسکان اضطراری ۱۶۰ خانوار در استان کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از اسکان اضطراری ۱۶۰ خانوار در استان خبر داد و گفت: ۷۵ تیم در حال امدادرسانی هستند.

آبگرفتگی منازل مسکونی در کرمانشاه

برق ۸۷ روستای بازفت کوهرنگ قطع شد

به دنبال بارش‌های سیل آسا، برق ۸۷ روستای بازفت در شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری  قطع شد.

سیلاب روستای نرزیوه اشنویه را در برگرفت

فرماندار اشنویه با بیان اینکه نیرو‌های امدادی اشنویه تمام تلاش خود را به کار بسته اند،گفت: در روستای صوفیان آب وارد بعضی از انبار‌ها و حیاط منازل شده و نیرو‌های امدادی در حال کمک هستند.

آخرین وضعیت بارندگی سیل‌آسا در سراسر کشور/سوسنگرد از وقوع سیل نجات یافت+ تصاویر

قطع محور‌های ارتباطی بخش خزل نهاوند

بخشدار خزل نهاوند از قطع محور‌های ارتباطی بخش خزل نهاوند خبر داد و گفت: تردد در محور نهاوند کرمانشاه به‌کندی انجام می‌شود.

آخرین وضعیت بارندگی سیل‌آسا در سراسر کشور/سوسنگرد از وقوع سیل نجات یافت+ تصاویر

خطر وقوع سیل/ روایت تکراری آب گرفتگی معابر در شهرستان مهاباد

مشکل آب گرفتگی معابر و خیابان‌های سطح شهر مهاباد به یک سریال تکراری هنگام بارش برف و باران تبدیل شده و مشکلات بسیاری را در عبور و مرور شهروندان و وسایل نقلیه به وجود آورده است.
با بارندگی‌ها و افزایش آن در شهرستان مهاباد طی چند روز اخیر آب گرفتگی معابر طعم باران بهاری را به کام شهروندان تلخ کرد، همچنین کارشناسان هواشناسی مهاباد اعلام کردند احتمال وقوع حوادثی همچون سیل برای این شهر پیش بینی می‌شود.

آب‌گرفتگی جاده ارتباطی آق قلا

طبق گزارشات میدانی خبرنگاران، جاده ارتباطی آق‌قلا به اینچه برون نیز به علت بالا آمدن سطح آب دچار آب‌گرفتگی شده و تلاشها برای مهار آب در جریان است.

بالا آمدن آب در جاده آق‌قلا به اینچه‌برون

تکذیب شایعه سیل در کازرون

رئیس جمعیت هلال‌احمر کازرون شایعه سیل در این شهرستان را تکذیب کرد.

سیل و بارندگی اخیر ارتباطی با زلزله سومار ندارد

رئیس شبکه لرزه‌نگاری استان کرمانشاه با اشاره به وقوع چند زمین لرزه در سومار گفت: سیل و بارندگی اخیر ارتباطی با این زلزله ندارد.

سیل بند غرب شعیبیه شکست

فرماندار شوشتر گفت: به دنبال شکسته شدن سیل بند غرب شعیبیه، ۵ روستای آن تخلیه شدند.

خطر بیخ گوش قلعه تاریخی «فلک الافلاک»

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان گفت: بر اثر شدت بارندگی در استان، گل‌های دست ریز اطراف قلعه فلک الافلاک رانش کرده است.

آخرین اخبار از وقوع سیل در استان‌ها/ وضعیت قرمز در استان لرستان/ راه‌آهن سراسری تهران- جنوب مسدود شد/ جهانگیری: مردم هشدارها را جدی بگیرند+فیلم و تصاویر

حضور گسترده مردم برای کمک در مناطق سیل‌زده

فرمانده کل ارتش گفت: هر زمان که مردم در صحنه حضور داشته باشند هیچ جای نگرانی نیست و همدلی، اتحاد و همبستگی بین مردم و مسئولان برگ برنده همه مشکلات است.

تخلیه تعدادی منزل مسکونی بر اثر طغیان رودخانه تلار

تعدادی منزل مسکونی بر اثر طغیان رودخانه تلار تخلیه شده است.

خبری ازسیل زدگان پلدختر نیست

شهر پلدختر و برخی توابع آن از جمله ملاوی و معمولان و حدود ۱۰ روستای این شهرستان واقع در حاشیه کشکان به دلیل تخریب و سیلاب در راه‌های ارتباطی همچنان فاقد شرایط امدادرسانی هستند.

آخرین اخبار از وقوع سیل در استان‌ها/ وضعیت قرمز در استان لرستان/ راه‌آهن سراسری تهران- جنوب مسدود شد/ جهانگیری: مردم هشدارها را جدی بگیرند+فیلم و تصاویر

امداد رسانی به دلفان با کمک نفربرهای ارتش

فرماندار دلفان گفت: نفربر‌های لشکر ۸۱ کرمانشاه روز گذشته با کمک لشکر ۸۴ وارد دلفان شده و کمک شایانی را در امدادرسانی داشتند.

بازدید وزیر بهداشت ازبیمارستان نظام مافی شوش

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بخش‌های مختلف بیمارستان نظام مافی شوش در شمال خوزستان بازدید کرد.

بسته شدن آزاد راه رشت – قزوین به علت ورود آب ناشی از بارندگی

آزاد راه رشت – قزوین به علت ورود آب ناشی از بارندگی‌ها به جاده در محدوده استان قزوین بسته شد.

رودخانه‌های چالوس در آستانه طغیان

شدت بارندگی در غرب مازندران بویژه در سیاه بیشه به اوج خود رسیده است.

خسارت‌های سیل سال ۹۵ پرداخت می‌شود/خسارت این سیل احتمالی جبران می‌شود

معاون اول رئیس جمهور از پرداخت خسارت سیل سال ۹۵ تا هفته آینده خبر داد.

هوشیاری مردم می‌تواند خسارت سیل را کم کند

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: سیل قابل جلوگیری نیست، اما آنچه می‌تواند خسارت را کم کند هوشیاری مردم است.

برقراری اولین ارتباط تلفنی با پلدختر

لحظاتی قبل، اولین ارتباط تلفنی با شهرستان پلدختر برقرار شد.

انتهای پیام /ت

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=59877

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰