تاریخ : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳ Tuesday, 2 July , 2024
2

ترکیب احتمالی ذوب آهن مقابل النصر

  • کد خبر : 50912
  • 20 اسفند 1397 - 10:09
ترکیب احتمالی ذوب آهن مقابل النصر

به گزارش جمهوریت ; ذوبی‌ها با چند تغییر نسبت به بازی مقابل الزورا به مصاف النصر خواهند رفت. به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب آهن اصفهان امروز و از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه آل مکتوم دوبی میهمان النصر عربستان است و در شرایطی به مصاف این تیم می‌رود که با توجه به تساوی مقابل الزورا […]

به گزارش جمهوریت ;

ترکیب احتمالی ذوب آهن مقابل النصر

ذوبی‌ها با چند تغییر نسبت به بازی مقابل الزورا به مصاف النصر خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب آهن اصفهان امروز و از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه آل مکتوم دوبی میهمان النصر عربستان است و در شرایطی به مصاف این تیم می‌رود که با توجه به تساوی مقابل الزورا نیاز به ۳ امتیاز بازی دارد.

در دروزاه ذوبی‌ها در این دیدار رشید مظاهری مثل همیشه ایفای نقش خواهد کرد و در سمت چپ خط دفاع به دلیل اینکه مسعود ابراهیم‌زاده هنوز شرایط بازی ندارد به احتمال زیاد شاهد ادامه حضور حمید ملکی جوان هستیم.

وحید محمدزاده و محمد نژادمهدی زوج موفق خط دفاع ذوب آهن در دیدارهای اخیر هستند که بازهم در این دیدار به میدان خواهند رفت و میلاد فخرالدینی هم در سمت راست بازی می‌کند.

در سیستم ۱-۴-۱-۴ مورد نظر منصوریان، حمید بوحمدان در نقش هافبک دفاعی به میدان می‌رود. یک خط جلوتر از او قاسم حدادیفر با بازوبند کاپیتانی به میدان خواهد رفت و در کنار او به نظر می‌رسد علیرضا چراغعلی جوان که در دیدار اخیر تیمش مقابل پدیده خوش درخشید فرصت بازی پیدا کند.

در سمت راست خط حمله از بین محمدرضا عباسی و رضا حبیب‌زاده شانس دومی برای حضور در ترکیب اصلی و اولیه بیشتر است و در سمت راست هم دو گزینه به نام‌های ارسلان مطهری و محمدرضا حسینی شانس بازی دارند که اینجا هم احتمالا به حسینی بازی می‌رسد.

در نهایت در نوک حمله هم طبق شنیده‌ها اوساگوانا آماده این بازی است و می‌تواند برای تیمش به میدان برود و احتمالا بازی خواهد کرد.

Screenshot_2

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=50912

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰