تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
1

نشست رسانه‌ای فعالان ضد جنگ آمریکایی در خبرگزاری فارس برگزار می‌شود

  • کد خبر : 47645
  • 13 اسفند 1397 - 20:33

به گزارش جمهوریت ، به گزارش خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ۱۲ نفر از صلح‌طلبان و فعالان ضد جنگ کشور آمریکا که به ایران سفر کرده‌اند، ظهر فردا با حضور در خبرگزاری فارس، طی نشستی رسانه‌ای، به پرسش‌های خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی در خصوص اهداف و ابعاد این سفر پاسخ خواهند داد. طبق برنامه، […]

به گزارش جمهوریت ،

به گزارش خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ۱۲ نفر از صلح‌طلبان و فعالان ضد جنگ کشور آمریکا که به ایران سفر کرده‌اند، ظهر فردا با حضور در خبرگزاری فارس، طی نشستی رسانه‌ای، به پرسش‌های خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی در خصوص اهداف و ابعاد این سفر پاسخ خواهند داد.

طبق برنامه، خانم‌ها “بارابارا بریگزلستون”، “نینا آلن”، “سوزان بنجامین”، “آمبر گیلوسکی”، “ماری آنرایت”، “جانیس اولد”، “سوفیا فولر”، “پاتریشیا ویلند” و آقایان “دیوید هرتزوگ”، “کنث مک‌دونالد”، “ویلیام کالینز” و “اریک استونر”، از کارشناسان و مدرسان و مقامات سابق و فعالان سیاسی و اجتماعی آمریکایی، در این نشست به اظهار نظر می‌پردازند.

این نشست رسانه‌ای، ساعت ۱۳ بعدازظهر روز سه‌شنبه ۱۴ اسفندماه ۱۳۹۷، در محل ساختمان شماره ۲ خبرگزاری فارس به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، ضلع شمال شرقی چهارراه کالج، کوچه شهید سعیدی، برگزار می‌گردد.

حضور خبرنگاران رسانه‌ها با ارائه کارت معتبر خبرنگاری در این نشست، آزاد است.

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=47645

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰