تاریخ : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 6 October , 2024
0

تاکید نماینده دیوان محاسبات بر تکمیل سامانه یکپارچه اموال تملیکی

  • کد خبر : 249192
  • 15 مهر 1403 - 14:47
تاکید نماینده دیوان محاسبات بر تکمیل سامانه یکپارچه اموال تملیکی
نماینده دیوان محاسبات کشور در هیئت عالی نظارت سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از اداره کل و انبار استان قزوین بازدید و بر تکمیل شدن سامانه یکپارچه اموال تملیکی تاکید کرد.

جمهوریت –به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به نقل از اداره کل اموال تملیکی استان قزوین، حجت قاسمی نماینده دیوان محاسبات در هیئت عالی نظارت، از اداره کل اموال تملیکی استان و همچنین انبار متعلق به این سازمان بازدید نمود. همچنین در این دیدار که جناب مهرپور مدیرکل دیوان محاسبات استان نیز حضور داشت.

عبدالوهاب حیدری مدیرکل اموال تملیکی استان، توضیحاتی را در خصوص مسائل مربوط به سازمان و اموال در اختیار بیان کرد.

قاسمی اظهار داشت: سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی بر اساس قانون تشکیل آن، وظیفه تعیین تکلیف تمامی اموال تملیکی دولت با رعایت توأمان حقوق مردم و صرفه صلاح دولت را برعهده دارد. طبق قانون سازمان اموال تملیکی امین اموال دولت و حافظ حقوق مردم است.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از نظم موجود در انبار تاکید داشت: سامانه سیات هرچه سریعتر به طور کامل عملیاتی شده و از دستگاه های کاشف خواسته شود که در ارتباط سیستمی با این سامانه اهتمام بیشتری داشته باشند.

نماینده دیوان محاسبات در هیات عالی نظارت سازمان افزود: هر چه فرآیندها سیستمی انجام شود، شفافیت و انضباط امور بیشتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=249192

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰