تاریخ : دوشنبه, ۱ مرداد , ۱۴۰۳ Monday, 22 July , 2024
2

حمایت مشاور قالیباف از مداحی که به خاطر رفتن به روضه‌ای با حضور خاتمی مورد حمله قرار گرفت

  • کد خبر : 243140
  • 01 مرداد 1403 - 11:24
حمایت مشاور قالیباف از مداحی که به خاطر رفتن به روضه‌ای با حضور خاتمی مورد حمله قرار گرفت
محمود رضوی نوشت: جماعتی پویانفر رو به خاطر حضورش در مراسم روضه مجید مجیدی، هنرمند امام حسینی کشورمون و اینکه در این مراسم محمد خاتمی حضور داشته، دارن تکفیر میکنن. اینا همونایی هستند که میگن ایران فقط مال ماست، انقلاب فقط مال ماست، و حالا هم امام حسین فقط مال ماست. این حتما جزو افتخارات محمدحسین پویانفر است که این جریان کج اندیش و ضدملی باهاش زاویه و تعارض داره.

جمهوریتمحمود رضوی نوشت: جماعتی پویانفر رو به خاطر حضورش در مراسم روضه مجید مجیدی، هنرمند امام حسینی کشورمون و اینکه در این مراسم محمد خاتمی حضور داشته، دارن تکفیر میکنن. اینا همونایی هستند که میگن ایران فقط مال ماست، انقلاب فقط مال ماست، و حالا هم امام حسین فقط مال ماست. این حتما جزو افتخارات محمدحسین پویانفر است که این جریان کج اندیش و ضدملی باهاش زاویه و تعارض داره.

مراسم سالانه سوگواری حسینی مجید مجیدی، کارگردان مطرح سینما شب گذشته با حضور حجج اسلام سید حسن خمینی و سید محمد خاتمی و جمعی از هنرمندان، شخصیت های فرهنگی و خادمان سید الشهداء (ع) برگزار شد.

در این مراسم چند تن از شاعران اشعار خود در رثای ابا عبدالله حسین (ع) را قرائت کردند و محمد حسین پویانفر نیز به مداحی و ذکر مصیبت پرداخت.

 

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=243140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰