تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

سرانجام تسهیل در فرآیند بیمه هنرمندان

  • کد خبر : 225356
  • 18 دی 1402 - 12:27
سرانجام تسهیل در فرآیند بیمه هنرمندان
فضای تهاجمی اصحاب فرهنگ و هنر زیبنده نیست

جمهوریت – استاندار گلستان با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف عمرانی استان رخ داده است، افزود: اصحاب فرهنگ، هنر و قرآن باید اطلاعات خود را نسبت به اتفاقات رخ داده در استان کامل کنند.

علی‌محمد زنگانه عصر یک‌شنبه، ۱۷ دی‌ماه ۱۴۰۲ در نشست صمیمی با اصحاب فرهنگ، هنر، فعالان قرآنی و مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد که توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار کرد: برای هرگونه کاستی و کمبود در حوزه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در ابتدا من را خطاب دهید و مسائل را از استاندار مطالبه کنید.

وی با بیان اینکه همیشه جلسه و نشست با هنرمندان و اصحاب فرهنگ، فعالان قرآنی و مساجد پربار و مبارک است، ادامه داد: آنها با من درد دل کردند ولی درد دل من را نشنیدند و این را بگویم که من حرف‌های زیادی دارم و نمی‌شود در مدت زمان کوتاه آنها را ارائه کنم و باید جلسه‌ای دیگر با حضور همه فعالان این حوزه‌ها برگزار شود تا اقدامات انجام شده را بشنوند.

استاندار گلستان از تصمیمات جدید دولت سیزدهم در خصوص ابلاغ دستورالعمل جدید برای رفع مشکل بیمه تامین اجتماعی اصحاب قلم، هنر، رسانه و قرآنی خبر داد و افزود: این قانون ابلاغ شده و مقدمات اجرای آن در استان در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه قطعاً اقدامات خوبی در استان گلستان و در حوزه‌های مختلف انجام شده و باید اتفاقات خوب را به این قشر مهم اطلاع رسانی کنیم، خاطرنشان کرد: عمران و آبادانی استان گلستان ماحصل اتحاد و انسجام بوده و باید دست در دست هم دهیم تا گلستان را آبادتر کنیم.

 

زنگانه فضای تهاجمی هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ را زیبنده ندانست و اضافه کرد: مسائل و مشکلات به بنده منتقل شده است و برای همین درخواست برگزاری نشست را پذیرفتیم تا بتوانیم همه مشکلات را با همفکری مرتفع کنیم.

وی خشک شدن خلیج گرگان را ابرچالش استان گلستان عنوان کرد و گفت: از این مشکل حادتر و مهم‌تر در استان نبود که اگر خلیج خشک می‌شد به یک بیابان و شوره‌زاری عظیم ۶۰ هزار هکتاری مواجه می‌شدیم که محیط زیست شمال کشور و کشاورزی و دامداری را با خطری جدی مواجه می‌کرد و ما در سایه همدلی و حمایت دولت سیزدهم آن را حل کردیم و دیگر بخش‌ها را هم می‌توانیم حل کنیم.

عالی‌ترین مقام دولت در استان گلستان با تاکید بر اینکه با همکاری و تعامل مشکل تسهیلات اصحاب رسانه و خبرنگاران را حل کردیم، افزود: با همفکری می‌توانیم مشکل اصحاب فرهنگ، هنر، فعالان قرآنی و مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را نیز حل کنیم.

 

به گزارش ایسنا، در این نشست محترم قلی‌پور، مدیر اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآنی گلستان، الله‌قلی نظری، هنرمند پیشکسوت تئاتر و سینما، مهدی صاحبدل، مدیر انجمن سینمای جوانان گرگان، محمدرضا زاهدی، نماینده اتحادیه چاپخانه‌داران استان، سمانه شهری‌نژاد، مسئول انجمن مد و لباس گلستان، احمد خواجه‌نژاد، مدیر موسسات فرهنگی و هنری ناشران، یحیی کریم‌آبادی، مدیر انجمن عکاسان استان، مهدی صمدی، رئیس انجمن نمایش گلستان، هومن ارباب‌نجفی، هنرمند هنرهای تجسمی، عبدالرحیم نیازی‌ساعی، موسسه مختومقلی فراغی گنبدکاووس، جواد زمانی‌نیا، هنرمند موسیقی و حسینعلی خاندوزی، هنرمند خوشنویسی به بیان مطالبات و مشکلات موجود در حوزه فعالیت خود پرداختند.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=225356

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰