تاریخ : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
4

کنایه جبهه پایداری به اصلاح طلبان : خوب است بگوییم همه اصلاح طلبان مثل نجفی قاتل هستند؟

  • کد خبر : 218551
  • 17 آبان 1402 - 10:23
کنایه جبهه پایداری به اصلاح طلبان : خوب است بگوییم همه اصلاح طلبان مثل نجفی قاتل هستند؟
جبهه پایداری در نامه ای اعلام کرد خانم منصوره معصومی‌اصل هیچ ارتباط تشکیلاتی و غیرتشکیلاتی با جبهه پایداری نداشته و ندارد.

جمهوریت – جبهه پایداری در نامه ای اعلام کرد خانم منصوره معصومی‌اصل هیچ ارتباط تشکیلاتی و غیرتشکیلاتی با جبهه پایداری نداشته و ندارد. ضمن اینکه حزب شریان نیز یک حزب جدیدالتأسیس است و هیچ ارتباطی با جبهه پایداری ندارد.

در ادامه این نامه آمده است:

جالب است کسانی که اعضای رسمی تشکیلاتی جبهه اصلاحات هستند و ده‌ها تخلف رسمی در پرونده خود دارند، سعی می‌کنند دیگران را با هزار کیلو چسب و سریش به یک فردی بچسبانند!! آیا اجازه می‌دهید به خاطر اینکه محمدعلی نجفی همسر دوم بی‌گناهش را در وان حمام منزلش به قتل رسانده است، ما نیز بگوییم همه اصلاح‌طلبان قاتل هستند؟!

یا بگوییم زن از نگاه اصلاح‌طلبان بی‌ارزش است؟! آیا اجازه می‌فرمایید به دلیل اینکه دو تن از همکاران خبرنگار از جبهه اصلاحات به اتهام جاسوسی برای دشمن دستگیر شده‌اند همه خبرنگاران و همکاران شما را در روزنامه اعتماد و دیگر رسانه‌ها به جاسوسی متهم کنند؟!

براساس اسناد مشهود که فیلم آن نیز موجود است، آقای حسن روحانی بیشترین توهین و درشت‌گویی نسبت به مردم داشته است. آیا اجازه می‌دهید که کل افراد اصلاحات را به خشونت و توهین به مردم متهم سازند؟

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=218551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰