تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024
3

محکومیت جنایت های رژیم صهیونسیتی در غزه

  • کد خبر : 215777
  • 27 مهر 1402 - 13:51
محکومیت جنایت های رژیم صهیونسیتی در غزه
رئیس سازمان اکوسای و رئیس کل دیوان محاسبات کشورمان جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی را یک نسل کشی فجیع و هولناک در منطقه برشمرد.

جمهوریت-رئیس سازمان اکوسای و رئیس کل دیوان محاسبات کشورمان جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی را یک نسل کشی فجیع و هولناک در منطقه برشمرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور ، دکتر سیداحمدرضا دستغیب در حاشیه نشست هیات رییسه سازمان اکوسای در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این اجلاس، اعضا در ارتباط با جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی که یک نسل کشی فجیع و هولناک در منطقه و نسل کشی به شمار می رود موضع گیری کردند.

وی گفت: همچنین صبح امروز نیز با روسای دیوان محاسبات کشورهای عضو سازمان اکوسای در رابطه با موضوع غزه و فلسطین، بحث و تبادل نظر کردیم و تصمیماتی نیز در ارتباط با ترغیب کشورهای عضو در رابطه با اعلام محکومیت این جنایت گرفته شد که مورد استقبال همکاران ما در دیوان محاسبات کشورهای اسلامی قرار گرفت و مقرر شد در نشست ها، دیدارها و تماس ها به این موضوع مهم بپردازند.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم با اقداماتی که در حد ممکن امکان پذیر است، مانع از نسل کشی این اقدام هولناک در منطقه باشیم.

رئیس سازمان اکوسای همچنین در رابطه با بیست و هفتمین نشست هیات رئیسه اکوسای افزود: هیات رئیسه اکوسای برای تدوین اقدامات سال های آینده این سازمان برنامه ریزی کرد و‌ پیش جلسه هایی در ارتباط با نحوه همکاری بین دیوان محاسبات کشورهای عضو در حوزه شفافیت و انضباط مالی دستگاه هایی که مرتبط با این مجموعه هستند برگزار کرد.
دکتر دستغیب خاطرنشان کرد: همچنین مصوباتی داشتیم که با پیشنهاد اعضا و به خصوص پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با نظارت های برخط در این نشست مورد تصویب قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، بیست و هفتمین نشست هیات رئیسه و بیست و دومین نشست کمیته آموزشی سازمان اکوسای از صبح امروز به میزبانی دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران به عنوان رئیس این سازمان و باحضور روسای و مسئولان دیوان محاسبات کشورهای پاکستان، ترکیه، قزاقستان و قرقیزستان در تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=215777

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰