تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
2
توضیحات معاون امنیتی وزیر کشور درباره وام اربعین؛

اعطای وام ۱۰ میلیون تومانی در ستاد اربعین تصمیم‌گیری نشده است

  • کد خبر : 206293
  • 24 مرداد 1402 - 19:49
اعطای وام ۱۰ میلیون تومانی در ستاد اربعین تصمیم‌گیری نشده است
معاون امنیتی وزیر کشور درباره وام ۱۰ میلیون تومانی اربعین گفت: اعطای این وام توسط یکی از بانک‌ها درحالی است که این اقدام در ستاد مرکزی اربعین تصمیم‌گیری و بررسی نشده است.

جمهوریت-معاون امنیتی وزیر کشور درباره وام ۱۰ میلیون تومانی اربعین گفت: اعطای این وام توسط یکی از بانک‌ها درحالی است که این اقدام در ستاد مرکزی اربعین تصمیم‌گیری و بررسی نشده است.

به گزارش  ایرنا، در روزهای گذشته، یکی از بانک‌ها اعلام کرد که زائران اربعین حسینی (ع) می‌توانند از تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شده برای این منظور استفاده کنند که اعلام این خبر با واکنش‌هایی از سوی برخی رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای روبرو شد.

در همین زمینه رئیس ستاد مرکزی اربعین در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی ایرنا، درباره وام اربعین تصریح کرد: اعطای وام ۱۰ میلیون تومانی توسط یکی از بانک‌ها درحالی است که این اقدام در ستاد مرکزی اربعین تصمیم‌گیری و بررسی نشده است.

سید مجید میراحمدی اضافه کرد: به دلیل اینکه این وام بعضاً مورد انتقاد و اعتراض واقع می‌شود، از خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی درخواست کردیم ورود و اشکالات را بررسی کرده و در صورت صحیح بودن انتقادات، آن را اصلاح کند. اگر هم دارای مشکل نیست، در این باره روشنگری شود.

وی تأکید کرد: به هر جهت، ستاد مرکزی اربعین در جریان این وام نبوده است.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=206293

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰