تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
3
آیت‌الله حسینی بوشهری، خطیب جمعه قم:

کسانی که صالح نیستند خودشان به انتخابات ورود پیدا نکنند

  • کد خبر : 205626
  • 20 مرداد 1402 - 18:42
کسانی که صالح نیستند خودشان به انتخابات ورود پیدا نکنند
خطیب جمعه قم گفت: مردم و کاندیدا ها، امنیت را حفظ کنند و مسئولان اجرایی و نظارتی نیز امانت داری کنند.

جمهوریت-خطیب جمعه قم گفت: مردم و کاندیدا ها، امنیت را حفظ کنند و مسئولان اجرایی و نظارتی نیز امانت داری کنند. حق الناس این است که به افراد صالح اجازه ورود داده شود و کسی که صالح نیست خودشان ورود پیدا نکنند همچنین نسبت به رأی هایی که در صندوق ریخته‌ می‌شود امانت داری شود.

به گزارش شفقنا، سید هاشم حسینی بوشهری خطیب جمعه قم در خطبه‌های نماز جمعه ۲۰ مرداد که در مصلی قدس قم برگزار شد، عنوان کرد: حضرت علی (ع) می‌فرماید: تقوا و پرهیزکاری، ثمره و میوه دین داری است. درختی ارزشمند است که ثمره و میوه داشته باشد و ثمره دین داری تقوا است.

بخش هایی از اظهارات حسینی بوشهری را در ادامه می خوانید:

  • در هفته‌های اخیر این اتفاق پشت سر هم در کشور سوئد و دانمارک رخ داد. عده در کشور به جای محکوم کردن این جنایت‌ها، می‌خواهد دولت‌هایی که پشتیبان این جریان‌ها هستند را تطهیر کنند و می‌گویند که این جریانات، کار گروهی نژادپرست بوده است و دولت‌ها مبرا هستند. کجای کار هستید؟ این‌ها با تحریک و پشتیبانی آن‌ها این اقدامات را انجام می‌دهند.
  • کور خواندید که اگر احساس می‌کنید می‌توانید با قرآن مسلمانان این گونه رفتار کنید.
  • گوشه‌ای از کار به مردم بر می‌گردد که روز ۱۱ اسفند پای صندوق بیایند. وظیفه گروه‌ها و احزاب این است که کسانی که معتقد به نظام جمهوی اسلامی هستند و می‌خواهند زیر سایه نظام جمهوری اسلامی خدمت کنند به میدان بیایند. دستگاه نظارتی و اجرایی نیز بستر را برای حضور فعالانه مردم فراهم کنند.
  • مردم و کاندیدا ها، امنیت را حفظ کنند و مسئولان اجرایی و نظارتی نیز امانت داری کنند. حق الناس این است که به افراد صالح اجازه ورود داده شود و کسی که صالح نیست خودشان ورود پیدا نکنند همچنین نسبت به رأی هایی که در صندوق ریخته‌ می‌شود امانت داری شود.
  • ودر مقام رقابت نیز رقابت دوستانه داشته باشیم و رقابت‌ها به رفاقت تبدل شود. گاهی تا یک سال بعد از انتخابات نیز درگیر مشکلات انتخابات هستیم.
  • انقلاب نیاز به پشتیبانی دارد و یکی از راه‌های بزرگ این پشتیبانی، حضور در انتخابات است.
  • این روزها متدینین ناراحت هستند و رنج می‌کشند به همین خاطر از قوای سه گانه و کسانی که می‌توانند نقش داشته باشند می‌خواهیم که نگرانی‌های مردم را در رابطه با ناهنجاری‌های اجتماعی و بی بندوباری‌ها را برطرف کنند.
  • سالگرد بازگشت آزادگان به کشور  را بزرگ بشماریم. فکر نمی‌کردیم که رژیم سفاک صدام اجازه دهد که فرزندان مان روزی به آغوش خانواده‌ها برگردند. آزادگان ما مظهر صبر هستند و امتحان پس داده‌اند. این‌ها مدافع انقلاب و نظام هستند و باید بیش از این تجلیل شوند.
  • رژیم صهیونیستی روبه افول است و شکافی عمیق در بین آن‌ها ایجاد شده است. جبهه مقابل نتانیاهو می‌گوید که روبه سقوط هستیم. امیدواریم قبل از آن ۲۵ سال مورد نظر، شاهد سقوط آن‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=205626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰