تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
2

اینیستا رقیب جدید مجیدی، احمد نور و قایدی در دبی

  • کد خبر : 204877
  • 16 مرداد 1402 - 19:45
اینیستا رقیب جدید مجیدی، احمد نور و قایدی در دبی
صفحه توئیتر سایت معتبر بیان الریاضی که اخبار فوتبال امارات را پوشش می‌دهد، در خبری فوری و جنجالی مدعی شد که آندرس اینیستا کاپیتان سابق بارسلونا برای پیوستن به باشگاه الامارات عصر امروز وارد دبی شده و به زودی این قرارداد رسمی خواهد شد.
جمهوریت-صفحه توئیتر سایت معتبر بیان الریاضی که اخبار فوتبال امارات را پوشش می‌دهد، در خبری فوری و جنجالی مدعی شد که آندرس اینیستا کاپیتان سابق بارسلونا برای پیوستن به باشگاه الامارات عصر امروز وارد دبی شده و به زودی این قرارداد رسمی خواهد شد.

به گزارش ورزش سه، صفحه توئیتر سایت معتبر بیان الریاضی که اخبار فوتبال امارات را پوشش می‌دهد، در خبری فوری و جنجالی مدعی شد که آندرس اینیستا کاپیتان سابق بارسلونا برای پیوستن به باشگاه الامارات عصر امروز وارد دبی شده و به زودی این قرارداد رسمی خواهد شد.
اینیستا که به تازگی از ویسل کوبه ژاپن جدا شده، تمریناتش را در اسپانیا دنبال کرده است و حتی شنیده می‌شد که به اینتر میامی خواهد پیوست تا در کنار مسی، بوسکتس و جوردی آلبا دوباره قرار بگیرد. با ادعای سایت اماراتی قرارداد اینیستا و الامارات به مدت یک فصل خواهد بود تا این‌بار شاهد حضور ستاره ۳۹ سابق فوتبال جهان در دبی باشیم.
فرهاد مجیدی (سرمربی)، مهدی قائدی و احمد نورالهی ایرانی‌های شاغل در فوتبال امارات هستند که تقابل آن‌ها با اینیستا قطعا می‌تواند برای اهالی فوتبال جذاب باشد.
بیشتر بخوانید:
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=204877

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰