تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
6
هشدار ترامپ به مخالفانش:

به سراغم بیایید، می‌آیم سراغتان!

  • کد خبر : 204168
  • 14 مرداد 1402 - 10:13
به سراغم بیایید، می‌آیم سراغتان!
رئیس‌جمهور سابق آمریکا یک روز بعد از برگزاری دادگاه تفهیم اتهام مخالفانش را تهدید کرد و در پستی در شبکه اجتماعی اش موسوم به «تروث‌سوشال» نوشت: «اگر سراغ من بیایید، سراغ شما خواهم آمد.»

جمهوریت-دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا یک روز بعد از اظهار بی‌گناهی در دادگاه تفهیم اتهامش بابت تلاش برای ابطال نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ به صورت مبهم، مسئولان این پرونده را تهدید کرد.

به گزارش فارس، ترامپ روز پنجشنبه در دادگاه تفهیم اتهام، چهار اتهام مطرح‌شده علیه او در پرونده تلاش برای ابطال نتیجه انتخابات را رد کرد.

به ترامپ دستور داده شده بود از صحبت کردن در خصوص این پرونده با هیچ یک از شاهدان بدون حضور یک نماینده حقوقی خودداری کند. لحن تقابل‌جویانه ترامپ ممکن است دردسرهای حقوقی او را بیشتر کند.

با وجود این ترامپ روز جمعه در پستی در شبکه اجتماعی اش موسوم به «تروث‌سوشال» نوشت: «اگر سراغ من بیایید، سراغ شما خواهم آمد.»

ادعاهای ترامپ در خصوص وقوع تقلب در انتخابات به حمله هواداران او به ساختمان کنگره در روز ۶ ژانویه ۲۰۲۱ منجر شد. او روز پنجشنبه در همان دادگاهی تفهیم اتهام شد که بیش از هزار نفر از هوادارانش به اتهام دست داشتن در حمله به ساختمان کنگره محاکمه شده‌اند.

 

بیشتر بخوانید

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=204168

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰