تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
4
وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد؛

فراهم کردن سفری ایمن و آسوده برای زائران اربعین با هماهنگی همه دستگاه‌ها

  • کد خبر : 200428
  • 26 تیر 1402 - 12:19
فراهم کردن سفری ایمن و آسوده برای زائران اربعین با هماهنگی همه دستگاه‌ها
وزیر راه و شهرسازی از عزم همه سازمان‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی برای ارائه خدمات هرچه بهتر به زائران اربعین حسینی خبر داد و بر ضرورت همکاری و هماهنگی سایر دستگاه‌های مرتبط با سفرهای اربعین تاکید کرد.

جمهوریت-مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در جلسه ستاد هماهنگی سفرهای اربعین که ظهر امروز در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، ضمن بررسی گزارش عملکرد سال گذشته سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در ایام اربعین و برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده برای سال جاری، بر رفع موانع و مشکلات سال‌های گذشته و بهبود خدمات برای ایام اربعین سال ۱۴۰۲ تاکید کرد.

وزیر راه  شهرسازی در ادامه این جلسه، بهسازی مسیرها و پایانه‌های مرزی و ارتقا کیفیت سطح خدمات دهی به زائران در پایانه‌ها را از جمله اقداماتی برشمرد که لازم است در اربعین ۱۴۰۲ بادقت نظر بیشتری اجرایی شود.

بذرپاش خاطر نشان کرد: در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای، انجام اقدامات موثر با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود و با کمک سایر دستگاه‌ها، به منظور افزایش تعداد ناوگان ضروری است.

وی افزود: همچنین باید نسبت به افزایش ایمنی جاده‌ها و مسیرهای سفرهای اربعین اقدامات مورد نیاز انجام شود.

به گفته وزیر راه و شهرسازی در حوزه حمل‌ونقل هوایی ضمن افزایش تعداد پروازهای اربعین حسینی، تجهیز و بهسازی ترمینال‌ها به صورت جدی باید مورد توجه قرار گیرد.

بذرپاش در خصوص حمل‌ونقل ریلی نیز بر افزایش تعداد قطارها و بالا بردن ظرفیت جابه‌جایی زائران ضمن رعایت ایمنی و کیفیت سفر تاکید کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با هماهنگی و مدیریت یکپارچه همه سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی در حوزه سفرهای اربعین، سفری ایمن و آسوده را برای زائران فراهم خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=200428

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰