تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
7

مردم را تشویق به ریاضت اقتصادی از مدل چینی نکنید

  • کد خبر : 196352
  • 07 تیر 1402 - 14:21
مردم را تشویق به ریاضت اقتصادی از مدل چینی نکنید
نماینده مردم چابهار در مجلس یازدهم گفت: آنانی که مردم را تشویق به ریاضت اقتصادی از مدل چینی می کنند و می گویند مردم چرا روزی سه وعده غذا می خورند؛ آقایان اگر مرهمی بر دردهای مردم نیستید لطفاً نمک بر زخمشان نپاشید.

جمهوریت-نماینده مردم چابهار در مجلس یازدهم گفت: آنانی که مردم را تشویق به ریاضت اقتصادی از مدل چینی می کنند و می گویند مردم چرا روزی سه وعده غذا می خورند؛ آقایان اگر مرهمی بر دردهای مردم نیستید لطفاً نمک بر زخمشان نپاشید. مسأله قناعت ملت نیست و درایت است.

به گزارش ایسنا،معین الدین سعیدی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ششم تیر) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بیان کرد: تبدیل وضعیت معلمین طرح مهرآفرین مصوبه قانونی مجلس است، استنکاف سازمان امور اداری و استخدامی از اجرای قانون خلاف است لذا از رئیس این سازمان و وزیر آموزش و پرورش می خواهم جهت تبدیل وضعیت این افراد و معلمان حق التدریس و نهضتی قبل از سال ۹۴ و همچنین طرح خرید خدمات با اولویت ۲۰۷۰ نفر از نیروهای توانمند استان اقدام کنند.

نماینده چابهار در ادامه خطاب به وزیر نیرو با اشاره به میزان محاسبه قبض‌های  آب و برق در جنوب استان سیستان و بلوچستان خواستار تدبیر عاجل در این زمینه شد.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی وزیر امور اقتصادی را نیز مورد خطاب قرار داد و درباره میزان اخذ مالیات‌ها از بازاریان انتقاد کرد و گفت: تحقق درآمدهای مالیاتی نباید به بهای از بین بردن پیکره کسبه خرد باشد.

سعیدی در پایان گفت: آنانی که مردم را تشویق به ریاضت اقتصادی از مدل چینی می کنند و می گویند مردم چرا روزی سه وعده غذا می خورند؛ آقایان اگر مرهمی بر دردهای مردم نیستید لطفاً نمک بر زخمشان نپاشید. مسأله قناعت ملت نیست و درایت است.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=196352

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰