تاریخ : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
2

غنی‌سازی نوشیدنی‌ها با ویتامین D۳

  • کد خبر : 19597
  • 15 دی 1397 - 11:35

به گزارش جمهوریت ; مدیرکل فراورده‌های غذایی و نوشیدنی سازمان غذا و دارو از اجرای آزمایشی غنی سازی نوشیدنی‌های تولیدی با ویتامین D۳ خبر داد. به گزارش ایسنا، دکتر وحید مفید با اشاره به اینکه غنی‌سازی آرد با ویتامین D به صورت پایلوت در بیرجند در حال اجراست، عنوان کرد: غنی سازی نوشیدنی ها با ویتامین […]

به گزارش جمهوریت ;

آبمیوه

مدیرکل فراورده‌های غذایی و نوشیدنی سازمان غذا و دارو از اجرای آزمایشی غنی سازی نوشیدنی‌های تولیدی با ویتامین D۳ خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر وحید مفید با اشاره به اینکه غنی‌سازی آرد با ویتامین D به صورت پایلوت در بیرجند در حال اجراست، عنوان کرد: غنی سازی نوشیدنی ها با ویتامین D۳ به درخواست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یزد با رعایت شرایط لحاظ مطابقت نتایج آزمون محصول نهایی توسط آزمایشگاه‌های مورد معتبر با مقادیر مندج در دستورالعمل‌های اجرایی غذاهای فراسودمند و غنی‌سازی اختیاری مواد خورداکی و آشامیدنی موافقت شده است.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، وی تاکید کرد: تمدید پروانه ساخت این فراورده‌ها منوط به مطابقت مقادیر پایش‌های لازم در مورد مقادیر ویتامین افزوده شده به فراورده در دوره ماندگاری به عمل آمده و با ضابطه غنی‌سازی است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=19597

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰